hoi
ik rijd ook een 540
fijne kar, meteen aanschaffen, want meer verbruik tov 528 valt best mee, als je tenminste niet de hele tijd plankgas weg knalt
bij test rijden zou ik even langzaam optrekken en stuur helemaal links en rechts uit laten slaan..kraakt 'ie, ?
dan korting vragen want dan zijn of de armen en rubbers slap of een lager
ff 15min rustig goed warm rijden binnendoor, kun je mooi kijken of ie rechtuit spoort, goed remt etc
stuk snelweg pakken: flink optrekken (maar niet planken) tot 120/u
dan op cruise...en dan...vloeren dat pedaal: kickdown mag hard maar moet zonder 'kloink, schuren, knarsen etc' erin komen
528 trekt goed door, maar als het goed is voel zelf wel hoe soepel het vermogen na kickdown blijft komen: dan is het wel goed (de verbruiksmeter is dan rechts verdwenen

dat hoort zo)
ondertussen lampjes op combi in de gaten houden en eventuele meldingen met de gong onthouden
verlichting: xenon testen of ballast en nicvo regeling goed werkt: bij aanzetten gaan het lichtbeeld wat op en neer als alles goed is voordat het blijft staan
verder moet je even 5 minuten alle functies van stuur en stoelen testen, en kijken of de zekeringen van de airbags wel in de houder zitten
als je een goeie treft: kopen
