Beste lezers.
Ik ben al enige tijd opzoek naar een overzicht en inbouwschema voor het inbouwen van een originele cruise control, dat ik aansluit op mijn multi functionele stuur. Wie-o-wie kan mij verder helpen.
Welke onderdelen heb ik nodig, het is mij niet helemaal duidelijk. Via marktplaats en ebay is er een hoop te krijgen maar nergens staat vermeld welke onderdelen er nodig zijn en hoe men dit moet bouwen. Universele cruise control setjes werkt niet in combinatie met het multi functionele bmw stuur.
Alvast bedankt.
Achteraf cruise control inbouwen
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Re: Achteraf cruise control inbouwen
Heb je bij de kabels geen beschrijving gehad?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Als het goed is, is je auto er op voorbereid en heb je alleen een kabelboom nodig die van je stuur naar je computer loopt (bij mijn E46 was dat rechtsvoor onder de motorkap).
Beste lezers,
bedankt voor jullie reactie.
Zover ik kan zien zit er tot op heden niets in mijn BMW E39 wat lijkt dat het met cruise control te maken heeft.
Als iemand mij een schema van inbouw, en de benodigde onderdelen voor een cruise control mij kan mailen dan weet ik wat er al wel en niet in mijn auto aanwezig is. Tot nu toe tast ik nog in het duister...
bedankt voor jullie reactie.
Zover ik kan zien zit er tot op heden niets in mijn BMW E39 wat lijkt dat het met cruise control te maken heeft.
Als iemand mij een schema van inbouw, en de benodigde onderdelen voor een cruise control mij kan mailen dan weet ik wat er al wel en niet in mijn auto aanwezig is. Tot nu toe tast ik nog in het duister...
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Bij de e46 is het zo dat je maar drie draden hoeft te trekken. 2 voor de verlichting en 1 die naar de computer gaat. Dit ga je dus ook niet zien in de e39 qua aansluitingen oid denk ik.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Hallo Phoekstra,
ik weet niet hoe je Duits is, maar in dit filmpje word het heel goed uitgelegt.
http://youtu.be/4ZD9qNNCS9U
mischien dat je er wat aan hebt.
ik weet niet hoe je Duits is, maar in dit filmpje word het heel goed uitgelegt.
http://youtu.be/4ZD9qNNCS9U
mischien dat je er wat aan hebt.
BMW E39 540i 2000 Touring
BMW E39 540i 1997 Sedan
BMW E39 535i 1999 Sedan
BMW E39 540i 1997 Sedan
BMW E39 535i 1999 Sedan