W5W (LED) 4300k Stadsverlichting
W5W (LED) 4300k Stadsverlichting
Goeiemorgen!
Ik heb de OEM Xenon in mijn E46 coupé zitten met 4300k. Omdat ik graag een één geheel wil vroeg ik mij af of er W5W 4300k (al dan niet LED) lampjes bestaan die in de normale fitting passen. Ik heb ze wel van 6000k ontdekt maar heb deze niet gekocht omdat dit niet echt mooier gaat staan denk ik.
Dus ik heb de volgende opties;
1.) 4300K W5W stadsrijverlichting met OEM 4300k Xenon
2.) 6000K W5W LED Stadsrijverlichting met een upgrade voor de OEM Xenon naar 6000k.
Hoe makkelijk is de laatste optie? Is dit gewoon een kwestie van de lampjes vervangen?
Thanks,
Jeremy
Ik heb de OEM Xenon in mijn E46 coupé zitten met 4300k. Omdat ik graag een één geheel wil vroeg ik mij af of er W5W 4300k (al dan niet LED) lampjes bestaan die in de normale fitting passen. Ik heb ze wel van 6000k ontdekt maar heb deze niet gekocht omdat dit niet echt mooier gaat staan denk ik.
Dus ik heb de volgende opties;
1.) 4300K W5W stadsrijverlichting met OEM 4300k Xenon
2.) 6000K W5W LED Stadsrijverlichting met een upgrade voor de OEM Xenon naar 6000k.
Hoe makkelijk is de laatste optie? Is dit gewoon een kwestie van de lampjes vervangen?
Thanks,
Jeremy
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Re: W5W (LED) 4300k Stadsverlichting
Persoonlijk vind ik zelf 6000k als stadsverlichting niet mooi, ik vind juist die gele lampen en de 6000K xenon een hele mooi combinatie.

De lampen zijn in het echt iets blauwer, maar dit geeft een idee

De lampen zijn in het echt iets blauwer, maar dit geeft een idee

Ik heb OEM Xenon (heb een nieuwe auto haha) dus vrij hetzelfde, al is de OEM Xenon iets meer richting geel dan richting blauw.
Ik zal morgen 'ns een fotootje maken van "mijn" voorkant.
Ik zal morgen 'ns een fotootje maken van "mijn" voorkant.
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Ik zou bij de OEM style blijven, persoonlijk vind ik het iets meer witte/gele licht beter passen bij de auto, het geeft naar mijn mening een wat meer chique uitstraling! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Dat ligt maar net aan welke foto ik neem, met mijn telefoon zijn mijn lampen weer veel blauwer.

In werkelijkheid is het gewoon een felwitte kleur met een licht paarse/blauwe gloed. Je ziet wel duidelijk dat het een andere tint is wanneer je in weerspiegeling van auto's kijkt of wanneer je buiten staat, maar vind het nog wel netjes. Mijn vader's oude E39 FL had ook dezelfde kleur toen.

In werkelijkheid is het gewoon een felwitte kleur met een licht paarse/blauwe gloed. Je ziet wel duidelijk dat het een andere tint is wanneer je in weerspiegeling van auto's kijkt of wanneer je buiten staat, maar vind het nog wel netjes. Mijn vader's oude E39 FL had ook dezelfde kleur toen.
Ja precies, maar vind dit mooier als de hogere K aftermarket kleur! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Weliswaar offtopic (shame on me), maar JzAero ik zie een KTM achter je BMW staan, ook van jou? 

Die is niet van mijBimmerBob schreef:Weliswaar offtopic (shame on me), maar JzAero ik zie een KTM achter je BMW staan, ook van jou?