Ik zit nu al een tijdje op dit forum te neuzen en mijn handen jeuken zo nu en dan om een berichtje te plaatsen, maar dan wil ik me wel eerst voorgesteld hebben.
Ik ben 27 jaar en woon tijdelijk in Woerden. Ik werk en studeer (laatste semester) in Amsterdam en zou daar op zich ook wel weer willen wonen. Ik ben altijd een BMW fan geweest; het karakter van dat merk past gewoon het beste bij mij. Mijn vader heeft ook jaren een E34 525TDS gereden en dat vond ik echt een fantastische diesel voor z'n tijd.
Ik zelf kan nu eind aankomende week een 318 CI Executive uit 02-2000 ophalen. Ziet er zeer netjes uit met bovendien sportstoelen (die wilde ik heel graag). Ik zal er qua uiterlijk niet veel aan updaten....ik vind naarmate auto's ouder worden een standaard-look vaak wel het mooiste, mits goed onderhouden en mits je hem goed schoon houdt. Wel een beetje mooie velgen natuurlijk, bij mij Styling 44; tussen sportief en chique in.
- Spoiler: Laat zien
- Spoiler: Laat zien
Dingen die ik graag nog wil doen:
M-stuur
M-shortshiftpook
Dension Gateway 100 iPod-link staat nog, maar waarschijnlijk geen Dension
Mat aluminium tachoringen done
Interieurdelen met slijtageplekken vervangen
Exterieur een keer goed laten poetsen (John?)
Eventueel de facelift achterlichten (weet ik nog niet zeker) vervallen
Eventueel andere interieurlijsten vervallen
Eigen foto's:

M-Tech 2 pakket zat ik een tijdje over te denken, maar nu ik hem weer terug heb en hem weer in het echt zie laat ik het maar zo. Ik vind hem zo echt prima! Mijn aandacht zal uitgaan naar de details, dus kleine krasjes weg laten werken, versleten delen vervangen in interieur, alles goed cleanen en onderhouden.
Face-lift achterlichten en interieurlijsten vervallen dus, iPod aansluiting komt ooit wel (voor komende zomervakantie waarschijnlijk), maar weet nog niet welke ik ga nemen.