bmw e39 uit bouwjaar 2002
-
bmw e39 uit bouwjaar 2002
ik heb een bmw 530 benzine gekocht met voorschade nu heb ik alles vervangen maar heb een aantal stekkers over wie heeft er een schema van de aansluit punten van de stekkers zit nog met de koelvoeistof tempratuurzender de mistlampen en koelvoeistof niveaumeter en hebbben volgens mij de zelfde soort stekkers ik hoor graag van iemand
Re: bmw e39 uit bouwjaar 2002
Welkom, het is hier gebruikelijk om vooraf even jezelf voor te stellen in het daartoe bestemde topic.
De volgende keer de kabels labelen?
Ik kan je helaas qua schema niet verder helpen; wellicht iemand anders op dit forum.
De volgende keer de kabels labelen?
Ik kan je helaas qua schema niet verder helpen; wellicht iemand anders op dit forum.
-
sorry daar voor ben hier net nieuw
maar ik kon het niet labelen want het was al weg voor ik hem kocht ze hadden de voor neus er al af liggen
gr willem
maar ik kon het niet labelen want het was al weg voor ik hem kocht ze hadden de voor neus er al af liggen
gr willem
- Alex Kroeze
Mistlampen lijken me vrij makkelijk uit te sluiten.Schakelaar omzetten en kijken waar er stroom komt.......Je zou toch links en rechts dezelfde stekker moeten hebben en neem even aan dezelfde kleur kabels.
Alex
Alex
-
- Contacteer:
Stekkers voor je mistlampen zijn hetzelfde als van je koplampen.
Er moet ergens een draadboom te vinden zijn. Vroeger was dit op spaghetticoder, maar daar is het nu af. als je op google WDS intikt kun je het misschien vinden.
Er moet ergens een draadboom te vinden zijn. Vroeger was dit op spaghetticoder, maar daar is het nu af. als je op google WDS intikt kun je het misschien vinden.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
ja dat is wel makkelijk gezegd maar er zitten geen stekkers meer op ik heb er een andere kabelboom bij voor de stekkers maar ik zal daar eens gaan kijken
-
- Contacteer:
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem