De planning
Onder voorbehoud dat de opkomst ruim voldoende is, ook bij slecht weer, nodig ik jullie bij deze uit voor een BMW Toerrit in Zuid-Limburg & Duitsland.
Om 11:00 verzamelen bij de lokale ijsboer in Limburg. We moeten tenslotte toch in Limburg de grens over, laten we van de samenkomst dan maar direct iets gezelligs maken!
Op het verzamelpunt is het de bedoeling onder het genot van een ijsje, kennis te maken/bij te praten.
Vervolgens rijden we wat leuke wegen door dit stukje Zuid-Limburg (de ijsboer ligt midden tussen al het plezier

Vanuit een kort stukje Zuid Limburg zullen we vertrekken richting de Eifel in Duitsland.'
Het stukje Zuid-Limburg waar het om gaat is in dit filmpje te zien:
De Eifel
Op 28 juli zal de Eifel onze hoofdspeeltuin zijn, ik wil eigenlijk het middeleeuwse stadje Ahrweiler met jullie aan doen. Dit alles zal ervan af hangen of de route dan niet te groot wordt. Ik wil namelijk de touristische route ernaartoe nemen. Het kan zijn dat de tour in Ahrweiler of misschien wel de Bitburger fabriek met rondleiding+proeverij? eindigt. Opdat het geheel niet te lang wordt, en jullie via de autobahn

Zaken van algemene aard
- Als de opkomst groot is, verdeel ik het geheel in groepen om de veiligheid te garanderen. Ik wil niet dat nummer 40 als een gek moet lopen jakkeren om mij bij te houden! Iedere groepsleider krijgt een GPS route die op de navigatie geladen kan worden. Ieder ander kan de route uiteraard ook hebben!
- In de eifel zijn regelmatig DB & snelheids controles, het devies is houdt je aan de snelheid, op de Deutsche Landstraße mag je immers toch al 100

Deze metingen zijn voor motoren bedoeld, maar je weet nooit hoe een koe een vaas hangt!

- Ik ben op geen enkele manier verantwoordelijk voor geleden schade, boetes enz. enz. Als je deelneemt aan de toerrit, stem je er mee in dat je mij op geen enkele manier aansprakelijk kan stellen.
- Mochten er staande houdingen plaats vinden, dan neem je niet deel aan een rally of toerrit maar ben je gewoon op eigen houtje door de eifel aan het touren. Gesnipt, gesnapt, gesnopen?
Als ik hier namelijk gedonder mee krijg is dit tevens de eerste en de laatste editie!
- Groepen kunnen indien gewenst op snelheid ingedeeld worden, opdat een 318i niet met M3's hoeft te rijden enz.
Laat even weten of je interesse hebt om te komen, zodra ik de omvang in kan schatten ga ik direct met concrete plannen aan de slag en zal ik die spoedig updaten!
Meldt je aub aan, als veel mensen onverwachts komen maakt dit het lastig met de groepsindelingen, parkeren, eten e.d.
Tot de 28ste!

Verzamelpunt & tijd:
11:00
Wingerbergerhoeve
camerig 22
6294NB Vijlen
Ahrweiler: