Graag jullie mening over kostprijs van volgende..
-
Bmw 525 Berline
Graag jullie mening over kostprijs van volgende..
1. Groot Onderhoud(olie,alle filters: olie- lucht- mazoutfilter)
2. Microfilters voor interieur die de lucht binnenlaten
3. Remolie vervangen
4. Remschijven beiden van voorste wielen
5. Remblokken voor
Kostprijs: 840€.
2. Microfilters voor interieur die de lucht binnenlaten
3. Remolie vervangen
4. Remschijven beiden van voorste wielen
5. Remblokken voor
Kostprijs: 840€.
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Re: Graag jullie mening over kostprijs van volgende..
Ik vind dit duur, maar ik doe dan ook alles zelf. Het meeste zal vrees ik toch in de man uren zitten. Maar je moet wel onthouden dat b.v. een setje remschijven al zo 200 euro kost. Remblokjes nog eens 50 euro. dan nog wat filters. Ik denk dat je qua onderdelen op 450 - 550 euro zit. Dus dan is de rest tijd.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Onlangs klein onderhoud gehad, met mazout filter. Dus oliewissel met oliefilter en daarnaast ook mazoutfilter. Ik was 350Euro kwijt.
525d E61 2007 pre-LCI
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Ik heb zaterdag de wagen opgehaald bij de dealer, oliewissel, remvloeistof en microfilter bijna 450 euro, dus dit is in mijn ogen niet te duur
///M-power
Ik vind het wel meevallen.
Remblokken schijven en voeler zijn ook 350euro en dan moet het er nog onder.
Dan nog een beurt erbij. Niks raars dus.
BMW rijden kost nou eenmaal geld.
Remblokken schijven en voeler zijn ook 350euro en dan moet het er nog onder.
Dan nog een beurt erbij. Niks raars dus.
BMW rijden kost nou eenmaal geld.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
-
Bmw 525 Berline
Zelf is altijd het goedkoopste natuurlijk!! .. zolang je het kunt natuurlijk!! Ik wil ook het liefste men croissants en pistolekes zelf bakken elke morgend maar ja..matheeuwissen schreef:Ik vind dit duur, maar ik doe dan ook alles zelf.
Klopt!!matheeuwissen schreef:Het meeste zal vrees ik toch in de man uren zitten. Maar je moet wel onthouden dat b.v. een setje remschijven al zo 200 euro kost. Remblokjes nog eens 50 euro. dan nog wat filters.
Je slaat de hamer op zen kop!! Het is NET gelijk dat!! 450-550 aan onderdelen.. de rest in uren!!matheeuwissen schreef:Ik denk dat je qua onderdelen op 450 - 550 euro zit. Dus dan is de rest tijd.
Is teveel man!! Ik betaal voor groot onderhoud(olie en alle filters) 240!!tom_il schreef:Onlangs klein onderhoud gehad, met mazout filter. Dus oliewissel met oliefilter en daarnaast ook mazoutfilter. Ik was 350Euro kwijt.
Teveel kan je niet zeggen, vergeet niet dit was met Mazoutfilter en bij een offciele dealer.Bmw 525 Berline schreef:Is teveel man!! Ik betaal voor groot onderhoud(olie en alle filters) 240!!
Ik plan de oliewissel te doen bij de dealer en dingen zoals remschijven/blokken/filters zelf.
Op die manier is mijn onderhoudsboekje ingevult en heb ik (hopelijk) geen gezever als ik beroep wil doen op garantie.
525d E61 2007 pre-LCI
-
Bmw 525 Berline
Ik heb ook met andere merken gereden en je zult echt verschieten hoe duur dat bijv. de Renault en/of Peugeot service is!! Ze doen echt niet veel onder dan BMW hoor... . En imo is BMW echt wel meer klasse en luxe dan die merken... dus kortweg samengevat..: B.M.W. Blijf Maar Betalen maar het is je geld wel waard!!! :-)door Patrickk » 18 jun 2013, 20:52 BMW rijden kost nou eenmaal geld.