Omdat ik hier al even rond heb gelezen is het de tijd om me even voor te stellen zodat ook iedereen weet wie die onzinnige posts durft te vertonen op dit forum

Mijn naam is Robbie. Ik ben 31 jaar. Ik heb een vriendin en 2 kids van 1,5 jaar en 3 maanden.
Ik ben supervisor van beroep in de terminal van Apeldoorn bij het grootste transport bedrijf van de wereld ( die met die gele busjes )
Mijn hobby's zijn muziek en dan met name in de wereld van de wat donkere industriële techno. Ik draai zelf ook nog wel eens wat plaatjes aan elkaar maar ga ook nog regelmatig naar de mooie feestjes.
En eigenlijk alles wat met auto's te maken heeft. Ik ben Marshall op circuit park Zandvoort waar ik alleen de laatste 2 jaar niet zo veel geweest ben door de komst van mijn kinderen maar ik kan ook genieten van een middagje F1 achter de buis.
Ik heb een paar weken geleden heb ik een BMW E46 330 touring automaat gekocht. Fantastische auto!
Helemaal origineel en dat blijft ook zo.

Nadat ik de auto heb aangeschaft is er een grote beurt over heen gegaan en is alles vervangen wast ook maar enigszins vervangen moest worden en bijna alles wat vloeibaar is is vervangen. Dus er staat nu weer een bijna nieuwe auto voor de deur.
Er staat nog een crx del sol naast maar deze is ook verkocht en hier komt een andere cabrio voor terug.
Ik heb eerst zitten kijken naar een 325 e30 cabrio maar ik zie die niet als een ideale auto voor daily drive daar je ze als mooi weer auto moet gebruiken anders gaan ze hard achteruit en dat vind ik zonde dus er komt wat anders komende week.
Ik hoop hier iig de nodige info te kunnen vinden en wie weet kom ik jullie ooit eens tegen.