M3 achterbumper

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
jordivdvechte

M3 achterbumper

Bericht door jordivdvechte » 09 mar 2013, 18:40

Hallo Ik heb een bmw e46 328i coupe. Deze is helemaal omgebouwd tot m3 met orginele delen. Dus motorkap, spiegels, voorschermen en side-skirts. Alleen mijn achterbumper is nog origineel. Nu wil ik graag ook een m3 achterbumper. Ik had een imitatie besteld maar dit is echt helemaal niets. Nu is mijn vraag past een originele m3 bumper op mijn 328? Ik weet dat het bij de schermen niet past, maar ik kan nog originele m3 zijschermen krijgen en mijn kameraad is autoschade hersteller. Dus als ik de zijschermen aanpas zal het dan voor de rest wel passen?
Wie weet dit? Of weet iemand nog een bumper die wel een goede pasvorm heeft? Ik ben er namelijk wel eentje nodig voor de 4 uitlaten.

matheeuwissen
Contacteer:

Re: M3 achterbumper

Bericht door matheeuwissen » 09 mar 2013, 19:02

Ik had er überhaupt niet aan begonnen. Maar dat terzijde. Volgens mij zijn de ophangpunten hetzelfde. Alleen is de aansluiting bij de wielkasten past niet omdat origineel dus smaller is. Imitatie niet aan beginnen.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 10 mar 2013, 12:03

Ook fijn dat je even de moeite neemt om jezelf voor te stellen en wat fotos van je projekt te delen. Dat is toch wel het minste wat je kan doen voordat je om de kennis/ ervaring vraagt van de leden hier

Dcreator

Bericht door Dcreator » 10 mar 2013, 22:44

Beste Jordi,

Het is hier gebruikelijk je eerst even op het forum voor te stellen voor je zomaar gaat vragen.
Ik verwijs je graag door naar ons voorsteltopic (makkelijk te vinden op het forum overzicht).
Verder wens ik je veel plezier op het forum!

Mvg,
Danny
Bimmerportal Team

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”