passagier airbag uitgekomen nieuw dashboard??
-
juniorblabla
passagier airbag uitgekomen nieuw dashboard??
hallo,
graag had ik geweten als de passagier airbag is uitgekomen moet er dan een nieuw dashboard in of niet??
thx!
graag had ik geweten als de passagier airbag is uitgekomen moet er dan een nieuw dashboard in of niet??
thx!
Re: passagier airbag uitgekomen nieuw dashboard??
Zou wel eens kunnen.
heb je een foto ?
heb je een foto ?
525d E61 2007 pre-LCI
-
juniorblabla
ja maar ik krijg hem niet geupload.. aan de boven zijde van het dashboard is er gelijk zo een deksel die los zit..
moet je in de meeste gevallen het dashbord vervangen? of klikt het dekseltje er gewoon terug in?
moet je in de meeste gevallen het dashbord vervangen? of klikt het dekseltje er gewoon terug in?
Laatst gewijzigd door Dcreator op 02 mar 2013, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Hoi, bij afgegaan airbag van passagier kant moet de hele dashboard vervangen worden. Denk er wel om dat deze auto een beste klap heeft gehad want een airbag ontploft niet zomaar ! En dit kost wel veel centen om het weer te herstellen.
Veel succes iederegeval.
Veel succes iederegeval.
BMW Bayerische Motoren Werke
-
juniorblabla
En wat is de grootste kost dan?
Laatst gewijzigd door Rene08 op 03 mar 2013, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Wat BMW318I bedoelt is dat als er een airbag geactiveerd is er waarschijnlijk veel meer schade is dan alleen de airbag. Een geactiveerde airbag is meestal het gevolg van een aanrijding. Zonder verdere info over de auto is het natuurlijk onmogelijk om iets te zeggen over de kosten.
Dat schijnt tegenwoordig alweer mee te vallen. Volgens mijn schadehersteller zijn de hersteltechnieken inmiddels zoveel verbeterd dat het niet veel duurder is dan een stalen constructie herstellen.
Om zeker te weten want er nou precies vervangen moet worden moet je alles demonteren en dan pas kan je een inzicht hebben.
Zet een foto hier dan kunnen we het ongeveer zien wat er precies aan de hand is.
Zet een foto hier dan kunnen we het ongeveer zien wat er precies aan de hand is.
BMW Bayerische Motoren Werke