na me voorgesteld te hebben in het "Stel jezelf voor" topic en de bmw ook gekocht te hebben vond ik het wel een keer tijd om een showroom aan te maken. Ik heb lang genoeg mee gekeken, en nu is het mijn beurt om wat te laten zien.
De bmw heb ik afgelopen zaterdag opgehaald bij een bmw garage en de vorige eigenaar is een bekende. Waar hij zelf een monteur is heeft deze auto altijd super onderhoud gehad (hij heeft hem 5 jaar gehad). De kilometerstand is dan fors (290.000) maar daar merk je niks van. De eigenaar voor hem heeft er ook 5 jaar in gereden en bij de zelfde garage in onderhoud gehad. Of te wel 10 jaar bekende historie van deze sedan.
Nu ik hem voor de deur heb staan wil ik er toch wel wat mods tegen aan gooien om hem toch zo te maken zoals ik hem wil hebben.
De mods die ik in gedachte had:
-Rondom m3 bumpers uitvoeren
-Nieuwe achterlichten
-M3 stuur er in 3 spaak
-nog wat kleine dingen die we tegen komen
Hier een greep uit de opties die op de auto zitten (Het is een originele individual uit 1997, body en randen zijn bikkel hard en roest vrij):
-cruise control
-gescheiden climate control
-sport interieur half leer
-xenon
-angel eyes
-hartge sierstuk op originel demper
-m sport embleem in dashboard
-armsteun met bekerhouder en los vak
-skiluik
-armsteun leer
-monroe veren voor
-mtech veren achter
-ac schnitzer verlaagd
-luxe binnen verlichting
-originel m3 sedan velgen 17 inch
-gechipped naar ongeveer 165/170 pk
-derde remlicht in hoeden plank
-jvc kd-x50bte (op de foto zie je het niet zo goed maar de kleur komt redelijk overheen met de rest van de auto)
-Bmw origineel hifi audio sytem (totaal 6 speakers)
-etc
Maar genoeg gebabbel, hier zijn wat foto's:

Ik hoop nog een berg mods te posten en later nog wat meetings bij te wonen, wat gezichten bij auto's plaatsen

Groet,
Danny