Waar velgen kopen
Waar velgen kopen
Ik ben zelf aan het orienteren op 18 of 19 inch velgen voor mn coupe. Ik ken wel goede en goedkope site's zoals velgenonline.nl maar daar hebben ze geen BMW velgen. Ik wil eigenlijk of m5 of m6 velgen eronder hebben. Maar geen idee waar ik die kan kopen? Ook zijn er echte en immitatie's voor een e46 toch? wat zijn de verschillen ertussen? ervaringen?
Laatst gewijzigd door Carthago op 09 sep 2008, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Waar velgen kopen
Vooraleerst dat echte M5/M6 velgen niet passen omdat ze niet de juiste ET waarde hebben. Bij mijn weten zijn er geen M5/M6 velgen van BMW zelf die onder de E46 passen, maar ik weet dat niet 100% zeker.
Er wordt gezegd dat imitatie velgen van beduidend mindere kwaliteit zijn dan de originele velgen. Verder zal de kwaliteit tussen diverse imitatities ook nog onderling wel varieren.
Er wordt gezegd dat imitatie velgen van beduidend mindere kwaliteit zijn dan de originele velgen. Verder zal de kwaliteit tussen diverse imitatities ook nog onderling wel varieren.
- lverstappenl
Kwaliteit tussen imitatie velgen onderling, is er zeker. Maar een goed imitatiesetje hoeft zeker niet minder te zijn dan de orginele velgen. Vaak worden zelfs orginele velgen met kleine foutjes, als zijnde imitatie velgen aangeboden. Waar je moet kijken weet ik niet. Ik scoor altijd velgen via marktplaats en dergelijke. maar dit komt omdat ik altijd zoek naar leuke handel 

Laatst gewijzigd door lverstappenl op 09 sep 2008, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
Dusssss... in dat geval: better safe then sorry!lverstappenl schreef:Vaak worden zelfs orginele velgen met kleine foutjes, als zijnde imitatie velgen aangeboden.
Ben zelf blij dat ik er ori onder heb liggen. Ik rij er samen met mijn vrouw en zoon in... ik geef dan liever veeeel meer uit, dan een risico te lopen

- lverstappenl
Met foutjes bedoel ik schoonheids foutjes..Mac schreef:Dusssss... in dat geval: better safe then sorry!lverstappenl schreef:Vaak worden zelfs orginele velgen met kleine foutjes, als zijnde imitatie velgen aangeboden.
Ben zelf blij dat ik er ori onder heb liggen. Ik rij er samen met mijn vrouw en zoon in... ik geef dan liever veeeel meer uit, dan een risico te lopen
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
En heeft iemand adresjes waar m5 en m6 velgen tekoop zijn voor een e46?
via marktplaats moet je net geluk hebben dat er mooie worden aangeboden idd
via marktplaats moet je net geluk hebben dat er mooie worden aangeboden idd
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
bij iedere velgen boer kun je wel immitatie krijgen denk ik maar laat de japanse sh** voor wat het is koop dan mooi duitse
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
En hoe herken je aan de velgen of het japanse of duitse zijn? stel ik kom een setje bij een winkel tegen kunnen hun alles zeggen natuurlijk maar is het te controleren?scooby79 schreef:bij iedere velgen boer kun je wel immitatie krijgen denk ik maar laat de japanse sh** voor wat het is koop dan mooi duitse
Iemand? |pCarthago schreef:En hoe herken je aan de velgen of het japanse of duitse zijn? stel ik kom een setje bij een winkel tegen kunnen hun alles zeggen natuurlijk maar is het te controleren?scooby79 schreef:bij iedere velgen boer kun je wel immitatie krijgen denk ik maar laat de japanse sh** voor wat het is koop dan mooi duitse
Ik weet van een slechte kwaliteit M5 velg (hier op het forum opgedaan...) dat die bol loopt in de wielrand itt tot degene waar ik je de link van gaf, deze loopt hol.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
-
Heb op m'n vorige BMW, een E39 540i touring, 18" M6 (zomerbanden) en 18" M5 (winterbanden) gehad.
Waren niet de goedkoopste replica's, maar ze voldeden prima.
foto's staan http://www.bandenenvelgendelft.nl
Waren niet de goedkoopste replica's, maar ze voldeden prima.
foto's staan http://www.bandenenvelgendelft.nl
E39 540i Touring E46 320Ci E87 130i E91 325d
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
Wij hebben replicas m3 gehad veel kilometers mee gereden zonder problemen nu hebben we repl,m6 en ik vind ze perfect wij hebben ze gekocht bij online velg in best. Via marktplaats gevonden je koopt ze daar als kant en klaar set.
Je voelt verder ook geen trilling op het stuur maar om de auto even uit te laten lijnen is geen weg gegooid geld.
Je voelt verder ook geen trilling op het stuur maar om de auto even uit te laten lijnen is geen weg gegooid geld.
heb net een orginele 18 inch breedteset style 32 gekocht bij de bmw dealer,moet er wel bij zeggen dat er behoorlijk wat van de prijs af ging omdat ikzelf bij een vw dealer werk en wij regelmatig zaken met elkaar doen.
gr hans
gr hans