Zojuist mijn bimmer opgehaald en jongens wat een verschil met daarvoor! Professioneel laten polijsten exterieur en reiniging interieur. Gisteren heb ik maar liefs 10 parkeer deukjes uit laten deuken middels "uitdeuken zonder spuiten" en ben er superblij mee. Mocht je iemand zoeken in de contreien van Doetinchem voor uitdeuken dan heb ik een geweldig adres voor je! Ik betaalde €70,- voor alle deukjes en ik kon er op wachten!
Nu van het voorjaar witte knippers erin rondom en dan ben ik voorlopig klaar......eh....denk ik
Laatst gewijzigd door Rene08 op 01 feb 2013, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Met de hand wassen inderdaad. Ze hebben Handgewassen, 2x machinaal gepolijst lakcorrectie/krassen verwijderen, waxen etc. Interieur en bekleding grondig gereinigd, banden en lijsten zwart gemaakt....dat was het wel globaal. Kan zijn dat ik wat ben vergeten Hij staat er weer strak bij!
Vandaag ook nog ff mijn banden laten balanceren....rijd ook weer strak op de weg nu.
Nice! Zoiets wil ik ook nog wel eens laten doen, gewoon zodat het exterieur weer helemaal mooi strak is. Anderzijds is het gewoon een werkpaardje bij me, en vind ik technische staat belangrijker dan optische staat