Het gebeurde tijdens het rijden, de CIC reageerde opeens ff traag met de view overschakelen en opeens waren de gebouwen dus weg! En staande teksten van de straatnamen ook.
Hiero alles nog goed in 3d

En zonder de gebouwen in dezelfde view op dezelfde schaal.

Het lijkt alsof de functie ‘perspective view in 3d’ uit staat maar die functie heb ik nooit gehad in de navi.
Heb ook al de navi enkele malen gerestart door de aan/uit knop 20 sec. in te drukken maar gen effect.
Ook heb ik geprobeerd de 2013 navi map (onlangs erop gezet) er opnieuw op te zetten.
De installatie start wel maar is met de 3 dvd`s binnen 10 minuten klaar (normaal natuurlijk iets langer ;-) maar na de restart helaas weer geen gebouwen en staande straat namen.
Weet iemand hoe ik dit weer goed krijg?
Moet je een bepaalde knoppen combinatie indrukken op de gebouwen weer zichtbaar te krijgen of de hoogte daarvan te regelen?
Op zich zo nu en dan wel ff handig ze uit of lager in te stellen maar wil graag weert terug.
Ik ben wel van CCC naar CIC gegaan en mis nog de CIC/LCI controller, wellicht er iets mee te maken?
Na uren te zoeken op internet ben ik dit filmpje tegen gekomen waar het ook in gebeurd maar wel weer goed terug komt, het lijkt daar wel te schieten in een nog kalere weergave dan ik nu heb.
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=192563
Gebeurd op 1:18
Weet iemand of de perspective view met de functie 3d uit er zo moet uitzien?
Dacht dat dat een nog wat simpelere view was maar heb die functie nooit in me idrive gehad.