Ik was al langer opzoek naar wat anders, maar er was weinig wat mij echt trok, tot ik een 135i voorbij zag komen. Na een tijdje zoeken een gevonden die wel naar mijn zin was.
- M-pakket (volgensmij standaard op 135i)
- M-sportonderstel
- BMW Performance einddemper
- BMW Performance remschijven
- BMW Performance nieren
- half leder, zwarte hemel, de grote breedbeeld cic professional navigatie

Het vermogen van 306pk is opzich wel flink, maar was toch wel een stapje terug voor mij, wat mij niet echt heel erg beviel. Daarom al snel na aanschaf bij orange tuning laten chippen, met als resultaat een 365pk en 520nm, wat echt een goed merkbaar verschil geeft.
Toen echter het eerste nadeel van BMW ondervonden: waar is mijn gereedschap en thuiskomer.. stond ik daar met mijn lekke rft band op zondagmiddag, nog 120km te gaan naar huis, dat zag ik echt niet zitten met die rft! Dus achterop de bergingsauto

Nieuwe achterbanden erom, en besloten dat het tijd werd voor meer setjes wielen
Een setje volledig gepolijste 19inch bbs lemans velgen op de kop getikt, nieuwe banden eromheen laten leggen, staat m lekker

Maarja nu is de winter in aantocht, en zijn winterbanden wel noodzaak bij deze auto, daarom een setje Bmw CSL imitatie wielen met nieuwe winterbanden aangeschaft, en heb deze er gisterenavond ondergeschroefd

Ben nog wel het een en ander van plan met dit bommetje