Heeft iemand deze nieuwe trend al op zn auto geprobeerd?
Ik moet zeggen dat het me wel gaaf lijkt, gewoon een fluor blauwe kleur of iets voor een tijdje
ook voor de velgen verkopen ze spuitbusjes, is dit makkelijk te doen? of moet je echt talent hebben om te spuiten
neehoor, diverse kleuren. Ik wil het ook wel eens proberen. op interieurdelen oid.
Ik was vorige week bij de autlakhandel en daar vertelden ze dat het sterker is dan wrappen. En heel makkelijk aante brengen omdat je niks hoeft af te plakken, gewoon wegsnijden.
Hoe het er weer af gaat is me niet helemaal duidelijk....
Ik zou het wel afplakken, als je bijvoorbeeld alleen details doet, als je het niet afplakt dan heb je geen dikke rand eromheen zitten en kun je het er niet aftrekken.
En je hoeft het er niet eens af te snijden, zolang de randen tussen de delen maar dik genoeg zijn, dan rol je het er zo vanaf.
hoe gaat zoiets als je een hele auto wilt doen? niet de bmw hoor! maar ik heb nog een honda civic staan welke aardig verkleurd is naar roze. (org. kleur rood) ik zat te denken om 'm dan mat wit te maken?
ik bedoel, hoeveel van die bussen zul je nodig hebben. er zit zo'n 3 liter in, maar heb je genoeg aan een bus?
en dat spuitpistool, ben je daar nog een compressor oid bij nodig? werkdruk 8 bar?
lijkt me anders wel grappig om te proberen, het lijkt simpel. maar dat lijkt wel vaker zo...
iemand hier ervaring mee?
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Goed spul dus, wil het ook gaan proberen op wintervelgen
Op marktplaats zie ik trouwens een aantal aanbieders die het wrappen dmv dit spul, kosten +- 500 a 600,- voor de hele auto ..!
Wel een mooie prijs, voor echt wrappen betaal je minstens het dubbele