Beste leden,
Ik liet zostraks de auto van binnen even afkoelen door de auto aan te zetten met airco aan, terwijl ik voor de auto stond te wachten, alleen kom ik er net achter, dat de lamper om de zoveel seconden aangaan, de hoogteregeling wordt getest, en weer uit. Paar seconden later weer, dit oneindig. Ik deed de dimlichten mu gewoon aan, ik gong kijken, en ja hoor, dan gaat ie 1x flikkeren en weer die hoogteregeling. Ik zie dit nu pas, en heb geen idee wat dit kan zijn. Iemand hier een suggestie? Ik ga hier bewust niet mee rondrijden omdat dit op een kortsluiting lijkt.
Lampen gaan uit en aan
- SubCityZero
Lampen gaan uit en aan
Recent: BMW E39 520i 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998
Re: Lampen gaan uit en aan
Kan maar zo zijn dat je auto een storing heeft door de enorme warmte hoor! Lijkt mij eens storing van je lichtsensor in je voorruit, ik kan me maar zo voorstellen dat deze wat ontregeld is als de zon er de hele dag op heeft gestaan!
E46 330D touring Lifestyle Executive edition
- SubCityZero
Ik zal straks wel even de accu afkoppelen. Vreemd is wel dat de lichtschakelaar helemaal niet aan staat.
Maar ook dat kan met een computer storing te maken hebben.
Weet niet hoe lang dit al speelt, valt me alleen vandaag pas op.
Maar ook dat kan met een computer storing te maken hebben.
Weet niet hoe lang dit al speelt, valt me alleen vandaag pas op.
Maak anders alle contactpunten schoon van de koplampen en van de schakelaar
Leg ook een extra massa punt aan, dit is een veel voorkomend probleem van Renault dat ik weet.
Ook kan je even de computer uitlezen en kijken of er een storing aanwezig is, bmw is redelijk goed uitgerust voor storing zoeken
succes
Leg ook een extra massa punt aan, dit is een veel voorkomend probleem van Renault dat ik weet.
Ook kan je even de computer uitlezen en kijken of er een storing aanwezig is, bmw is redelijk goed uitgerust voor storing zoeken
succes
- SubCityZero
Ik zal sowieso vanavond de fouten even uitlezen, maar sinds gisteravond is het probleem weg, dus heeft waarschijnlijk te maken met het hete weer, later op de middag was het probleem er nog, heel irritant, maar 's avonds nog een keer gekeken toen ik even buiten stond, en toen niks aan de hand.
Ook vanochtend deed de auto weer normaal, en gewoon mee naar het werk gereden.
Ook vanochtend deed de auto weer normaal, en gewoon mee naar het werk gereden.