Vacüum circuit
-
suikerstuutje
Vacüum circuit
Wie heeft een duidelijke tekening hiervan? de werkelijkheid bij mijn 320d Touring (2000) verschilt met de afbeeldingen op Real Oem...alvast bedankt
Re: Vacüum circuit
als je nou eerst zelf is duidelijk bent met je vraag...
welke type motor ligt erin? oude of de facelift?
waarom verschilt de werkelijkheid met de tekening? is beun de beunhaas bezig geweest?
en wat wil je met je vacuum circuit? istie lek zoja weet je al waar die dan lek is? of ben je daar een tekening voornodig?
mischien wordt het voor anderen dan wat duidelijker, en kunnen ze je makkelijker helpen.
welke type motor ligt erin? oude of de facelift?
waarom verschilt de werkelijkheid met de tekening? is beun de beunhaas bezig geweest?
en wat wil je met je vacuum circuit? istie lek zoja weet je al waar die dan lek is? of ben je daar een tekening voornodig?
mischien wordt het voor anderen dan wat duidelijker, en kunnen ze je makkelijker helpen.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Misschien helpt dit; vanaf 03-2001 zijn de M47 en M47N (136 PK of 150 PK) naast elkaar gebouwd. Daarvoor was er alleen de M47 en na 09-2001 alleen de M47N.
A) heb je op realOEM op VIN nummer gekeken?
B) lijkt wellicht het andere type wel op t systeem in jouw wagen?
De tekeningen zijn ook niet altijd 100% gelijkend met de realiteit. Daarvoor zou ik dan liever TIS nakijken; daar staan foto's in.
A) heb je op realOEM op VIN nummer gekeken?
B) lijkt wellicht het andere type wel op t systeem in jouw wagen?
De tekeningen zijn ook niet altijd 100% gelijkend met de realiteit. Daarvoor zou ik dan liever TIS nakijken; daar staan foto's in.
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
-
suikerstuutje
Kijk jij heb er verstand van....ik was niet oevertuigd van de kleurstelling van de vacüumleiding die vanaf de regelaar van de Turbo komt...daar zat bij mij een zwarte aan trwijl die volgens mij zw/bl moest zijn.
heb alle filters vervangen en heb er veel voor moeten loshalen.
En bij de pressureconverters zitten normaal zw/bl slanegen naar de converter en bij mij bij ene wel en bij de nadere niet...
Heb alles vervangen dus slangen op vac \. en op out aansluiting.
En ik gerbuik Real Oem als reislijder door de wirwar van slangen...maar het is klaar en ut loopt weer as een tiet.
Ps bedankt.
heb alle filters vervangen en heb er veel voor moeten loshalen.
En bij de pressureconverters zitten normaal zw/bl slanegen naar de converter en bij mij bij ene wel en bij de nadere niet...
Heb alles vervangen dus slangen op vac \. en op out aansluiting.
En ik gerbuik Real Oem als reislijder door de wirwar van slangen...maar het is klaar en ut loopt weer as een tiet.
Ps bedankt.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 25 aug 2012, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd