Gister de auto opgehaald helaas in eerste instantie niet geheel zonder problemen. Zal er wel gelijk bijzetten dat die door het bedrijf goed opgelost zijn!
Alles was nejes geïnstalleerd en zag er verzorgd uit op één led lampje na wat uitstak. Werd nog even vastgezet/gelijmd. Ook merkte ik dat er nog wat plasticschaafsel op de voorstoelen zat vanwege het borden voor de bedieningsschakelaar. Op zich niet erg maar het is natuurlijk wel zo netjes als je de auto schoon terugkrijgt.
Enfin, het belangrijkste, de LPG installatie. Hoe loopt onze Bimmer nu. Alles werd uitgelegd, betaalt en ben op pad gegaan.
Rijden in de stad verliep prima, geen merkbaar verschil. Volgetankt en weer terug richting Amsterdam. Zodra ik de autosnelweg op ging en de CC aanzette ging er een schok/beving door de auto. Dit herhaalde zich af en toe bij accelereren of decellereren. Om er zeker van te zijn dat het om de LPG installatie ging had ik die uitgeschakeld en op benzine reedt hij normaal.
Rechtsomkeert gemaakt en weer aangebeld bij BV Agin om testritjes te maken. Monteur naast me met laptop op schoot om de software opnieuw af te stellen. Uiteindelijk (ruim een uur testen en afstellen) was het resultaat zoals beloofd. Soepel, geen merkbaar vermogensverschil of beving tijdens het overschakelen en geen problemen tijdens het gebruik van de CC! Met andere woorden, hij rijdt weer zoals het hoort (over ongeveer 2 jaar dus goedkoper!) en ik ben zeer tevreden!