330da
330da
ik zit al een tijdje hier en ik zag dat ik me oude voorstel topic niet uptodate was..
Ik ben Chris en ik kom uit regio Eindhoven. ik heb sinds dit jaar een 330da. 204/150kw
deze heeft nagenoeg bijna alle optie's behalve een trekhaak en rdc.. dat valt nog te overzien. ik heb zelf enkele mods aan de optielijst toegevoegd.
oa;
intravee icm ipod
digi tv tuner
alpine wisselaar. icm kca 410c
ps2 als vervanging van me huidige dvd wisselaar.
angeleyes.
pioneer subwoofer.
Chris.
Ik ben Chris en ik kom uit regio Eindhoven. ik heb sinds dit jaar een 330da. 204/150kw
deze heeft nagenoeg bijna alle optie's behalve een trekhaak en rdc.. dat valt nog te overzien. ik heb zelf enkele mods aan de optielijst toegevoegd.
oa;
intravee icm ipod
digi tv tuner
alpine wisselaar. icm kca 410c
ps2 als vervanging van me huidige dvd wisselaar.
angeleyes.
pioneer subwoofer.
Chris.
Laatst gewijzigd door Chris op 02 jan 2009, 23:03, 4 keer totaal gewijzigd.
//.00.-// > /.-////.-///.-
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: 330da
Zooo, dat ziet er erg goed uit Chris!
Maar heeft jou wagen alleen een linkerkant? Beetje foto's rondom zouden ook mooi zijn.
Ik Had helemaal niet gemerkt dat je je nooit had voorgesteld...
Maar heeft jou wagen alleen een linkerkant? Beetje foto's rondom zouden ook mooi zijn.
Ik Had helemaal niet gemerkt dat je je nooit had voorgesteld...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Kun je nagaan....Chris schreef:haha tja ik had een oude voorstel-topic.. toen had ik me 320d nog..
In ieder geval, een errug mooie auto Chris!
Wanneer heb je deze opgehaald dan?
Die pktjes zullen je ook wel aanstaan :> .
bjornc schreef:Kun je nagaan....Chris schreef:haha tja ik had een oude voorstel-topic.. toen had ik me 320d nog..
In ieder geval, een errug mooie auto Chris!
Wanneer heb je deze opgehaald dan?
Die pktjes zullen je ook wel aanstaan :> .
feb, dit jaar. pktjes.. uiteraard. met minder neem ik geen genoegen.

- Silver Shadow
Zeer mooie touring. Het interieur zou ook wel mijn smaak zijn
Wees er zuinig op en geniet er vooral van
Groetjes

Wees er zuinig op en geniet er vooral van
Groetjes
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Het blijft een mooi ding Chris. Dat leer :~
Nog iets van plan met je lijsten? Ik zeg Carbon (h)
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
nou ik had op inet een kaart gevonden en de 3de van links vind ik mooi.. wellicht zal dat carbon zijn.. alleen de 2de heeft ook weg van carbon..Siemi schreef:Het blijft een mooi ding Chris. Dat leer :~
btw, we hebben hetzelfde leer toch?

foto.
- Spoiler: Laat zien
Inderdaad, we hebben hetzelfde leer. Het mooiste leer voor een e46
Ik heb deze lijsten erin en ik vind die combo super

Ik heb deze lijsten erin en ik vind die combo super

het is idd het mooiste leer vind ik ook. ik ben eigenlijk benieuwd uit hoeveel keuzes leer je toender tijd kon kiezen..
maare.. bij de volgende meeting zullen we eens 1 trim panel wisselen..? ik heb ook sterk het gevoel dat het te donker word.. daarbij is het nu licht in de auto. en s'avonds idem samen met die waterval verlichting is het een apart zicht. in het midden console.
chris.
maare.. bij de volgende meeting zullen we eens 1 trim panel wisselen..? ik heb ook sterk het gevoel dat het te donker word.. daarbij is het nu licht in de auto. en s'avonds idem samen met die waterval verlichting is het een apart zicht. in het midden console.
chris.
Chris, je had je al voorgesteld. Daarom is dit topic meer op zijn plaats in Showroom, waar ik hem dus heen gezet heb.
Moderatoropmerking Siemi
Laatst gewijzigd door Chris op 04 aug 2008, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet donker. Het past perfect bij elkaar. Had je op de laatste meeting ook geen blikje geworpen op mijn lijsten?
ja dat heb ik grondig bekeken alleen het is wel zo dat dan alles zwart is.. zowel het dashboard.. deurpanelen. ik was vandaag alle panelen los aan het halen.. komt de buurman naar buiten en zegt. je gaat dat toch niet eruit halen het staat heel mooi bij je stoelen.. dusja.. wellicht oogt het niet ''ouwe-lullenachtig''.. :?Siemi schreef:Ik vind het eigenlijk helemaal niet donker. Het past perfect bij elkaar. Had je op de laatste meeting ook geen blikje geworpen op mijn lijsten?