Autolak Vervelt?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Babak Met Wijven

Autolak Vervelt?

Bericht door Babak Met Wijven » 29 jul 2012, 12:29

Hallo bmw lief hebbers. Ik had een vraagje. Vandaag werd ik wakker, en ik wou vet blij een stukje gaan rijden. Wat blijkt, ik zie dat mijn auto lak licht aan het vervellen is...hoe dan? En is hier wat tegen te doen? Want ik heb nu een kleine stukje wat vervelt is en dat valt op. Ik wil het snel wegkrijgen. Enige tips???

Thank you!!

matheeuwissen
Contacteer:

Re: Autolak Vervelt?

Bericht door matheeuwissen » 29 jul 2012, 12:30

Opnieuw spuiten. Verder kun je niks aan doen dat de blanke laklaag los laat.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

ClOwN

Bericht door ClOwN » 02 aug 2012, 09:26

inderdaad meer kun je niet doen, overigens hebben heel veel e36`s hier last van....mijn vorige 2 e36`s hadden dit ook en mijn huidige een heel klein plekje op de bumper... hou er wel rekening mee: een klein plekje breid zich uit tot grote plek
Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit

Dcreator

Bericht door Dcreator » 02 aug 2012, 17:37

er zijn inderdaad een aantal e36 die last hebben van loslatende blanke lak,

heb me er eigenlijk nooit mee bezig gehouden of dit gebonden zit aan bepaalde jaartallen of kleuren. maar dat is gewoon een kwestie van de blanke lak die niet meer zo geweldige conditie heeft. Je praat natuurlijk ook niet meer over een nieuwe auto!

Enige wat inderdaad te doen is is hem gewoon laten overspuiten, je zou eens rond kunnen informeren bij spuiters als het een niet al te grote plek is kan de schade meevallen prijstechnisch gezien, je kunt het dan beter snel laten doen voordat het steeds verder zal gaan bladderen!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”