Supersprint uitlaat.

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Johnny87

Supersprint uitlaat.

Bericht door Johnny87 » 03 aug 2008, 18:59

Ik heb een supersprint uitlaat op mijn 320ci gemonteerd en nu is er bijna geen verschil met het origineel.
Maar ik wil graag een sportief geluid! En dat mag je toch wel verwachten van een supersprint!
Moet ik nu ook mijn tussendemper verwijderen of leegmaken? of is er nog een andere manier?
Alvast bedankt voor de tips! :)
Het is niet nodig om een geheel bericht vet weer te geven. Heb de Bold tags dus verwijderd

Moderatoropmerking Siemi

joost
Contacteer:

Re: Supersprint uitlaat.

Bericht door joost » 04 aug 2008, 20:02

welke heb je precies, zijn nogal wat varianten.

http://www.supersprint.it/a_prodotti.as ... o=bmwE4615

Johnny87

Supersprint uitlaat

Bericht door Johnny87 » 04 aug 2008, 21:12

Ik heb de superspirnt uitlaat 2x 80 rond.
Typenummer, 787406 Rear exhaust OO 80 Stainless steel.
Moeten deze uitlaten niet inbranden?

BiGa

Re: Supersprint uitlaat

Bericht door BiGa » 05 aug 2008, 16:09

Johnny87 schreef:Moeten deze uitlaten niet inbranden?
Naarmate de uitlaat ouders wordt zal je merken dat het geluid wat zal toenemen, dat had ik ook met mijn Sebring. ik heb nu naar mijn eigen mening een prima geluid voor mijn wagen. Ik zou nog even wachten met andere stappen, misschien dat je dalijk wel tevreden bent. Maar verwacht niet dat de uitlaat dalijk in ene keer 3 x zoveel geluid produceert.

tommy_hf

Re: Supersprint uitlaat.

Bericht door tommy_hf » 10 sep 2008, 12:15

Heb je foto's van de uitlaat op de auto? Daar ben ik wel in geinteresseerd, om te zien hoe het staat.
Hoor je gewoon GEEN verschil in de auto of bedoel je dat hij heel stil is voor een sportuitlaat? En hoe klinkt hij van buiten? Standaard vind ik de wagen ook net iets te stil, maar weer een dikke brompijp als vroeger hoeft van mij niet meer.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”