uitvallen

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
willembormans

uitvallen

Bericht door willembormans » 08 jul 2012, 22:21

hallo iedereen.mijn 320ci e46 van 99 valt vaak uit als ik achteruit wegrij als ik speel met het gas gebeurd dit nooit.wat isde oorzaak hiervan

Beens1

Re: uitvallen

Bericht door Beens1 » 09 jul 2012, 13:41

Welkom op Bimmerportal als eerste. Misschien zou je er goed aan doen als je jezelf even voorstelt op de juiste plaats. Dat zal hier gewaardeerd worden en waarschijnlijk zal je dan ook eerder hulp kunnen verwachten. ;)
Daarnaast heb je twee topics ervoor geopend wat niet echt noodzakelijk lijkt en waar vrij weinig informatie in staat.

Ik neem aan dat het een schakelbak is. Het gebeurt neem ik aan ook op een vlakke weg?
Het kan eigenlijk van alles zijn. Van bv het te snel laten opkomen van de koppeling tot iets in drukgroep of koppelingsplaten, dan wel in de bak. Daarnaast gebeurt het dus alleen in de achteruit en niet in de andere versnellingen?
mvg John

willembormans

Re: uitvallen

Bericht door willembormans » 10 jul 2012, 19:59

hallo. sorry ik weet niet waar ik mijn eigen moet voorstellen.ben willem en ben van vlijtingen belgie en rij met een e46 enkele maanden daarvoor altijd e36. heb sinds kort veel laten veranderen silent blocks enz. dus u denkt bij de koppeling probleem ligt. hij valt ook sooms ook in eerste uit en stationair is er vaak ook een lichte schommeling. laat me iets weten voor ik me moet voorstellen. gr willem

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”