goede avond ,Sinds enige tijd werkt mijn bluetooth niet meer [e61 2005] en ook de cd wisselaar doet het niet , is er verband?
zou het met uitlezen geconstateerd kunnen worden wat het probleem is. vaak is het zo dat er allerlei dingen uit komen maar dat je niet weet waar je moet beginnen.
problemen met de bluetooth en cd wisselaar
Re: problemen met de bluetooth en cd wisselaar
Dit is duidelijk een probleem met de lichtkabel,
kijk een voor de gein of je flashstekker er wel goed opzit. deze zit links aan de bovenkant in je dasboard kastje. hierdoor komt het licht niet goed terug bij de master ( je (radio) m-ask of ccc unit ) dus communiceren deze niet meer met elkaar
Het kan ook zijn dat de bleuthootmodule of cd wisselaar defect is waardoor ook de most (licht)kabel is onderbroken
kijk een voor de gein of je flashstekker er wel goed opzit. deze zit links aan de bovenkant in je dasboard kastje. hierdoor komt het licht niet goed terug bij de master ( je (radio) m-ask of ccc unit ) dus communiceren deze niet meer met elkaar
Het kan ook zijn dat de bleuthootmodule of cd wisselaar defect is waardoor ook de most (licht)kabel is onderbroken
mike bedankt voor je reactie maar de flashstekker zit er bij mij niet in , althans ik zie hem niet ,kan dit uitgelezen worden?
Deze zit goed verborgen achter een klepje, niet gemakkelijk te vinden.
Zit daar waar sommige een zaklampen hebben.
Zit daar waar sommige een zaklampen hebben.
525d E61 2007 pre-LCI
onbegrijpelijk, ik zou bijna willen vragen zou je een foto kunnen maken, ik zie geen flashstekker!! kan dit probleem ook worden uitgelezen ?? tom kun je iets duidelijker zijn over de zaklamp
Hier is de uitleg voor een Engelse wagen : http://forums.5series.net/topic/117129- ... p__1383079
Bij ons zit die opdezelfde plaats maar in spiegelbeeld. Is een klein flapje dat je kan opendoen.
Ik weet niet op welke wagens er een zaklamp is, ik heb er geen.
Bij ons zit die opdezelfde plaats maar in spiegelbeeld. Is een klein flapje dat je kan opendoen.
Ik weet niet op welke wagens er een zaklamp is, ik heb er geen.
525d E61 2007 pre-LCI