Na een tijdje hier rondgeneusd te hebben vond ik het wel eens tijd voor een voorstelrondje.
Ik ben Bob, 37 jaar oud, van kinds af aan een voorliefde voor bmw maar helaas niet bereikbaar geweest.
Mijn eerste auto's waren allemaal jappen, erg betrouwbaar maar vreselijk saai. het nadeel van jappen vond ik vooral dat ze altijd karig uitgerust waren, zelfs stuurbekrachtiging had in die tijd een meerprijs.
Mijn jappen: Mitsubishi colt 1.2, Toyota corolla 1.3, Mitsubishi Galant 2.0.
Daarna een europese periode gehad, dat ging al beter maar helaas vallen die auto's langzaam uit elkaar na een stevige kilometerstand.
Mijn europeanen: Mondeo stw 1.8, VW Jetta 1.6 diesel, Mondeo stw 2.0, Peugeot 206 2.0 diesel
Hierna even een gekke korea periode achter de rug. Voordeel is dat alles er op en aan zit en ze niet uit elkaar vallen. Betrouwbaarheid laat te wensen over en heb dan ook 2x een motor in de soep zien lopen.
Mijn koreanen: 2x een Hyunday santa fe 4x4 country 2.0 diesel modellen: 2000 en 2004
Niet al te lang geleden heb ik de stap gemaakt om toch maar bmw te gaan rijden.
De eerste werd een 528i touring E39 uit '97 Een oudje maar we rijden er erg weinig mee dus ik vond dat dat wel kon.
Wat een klassebak, wat een techniek! helaas wel wat schade maar ik ben hem langzaam maar zeker aan het laten oplappen.
af en toe een beetje werk bij de spuiter/plaatwerker. Ik kan niet anders zeggen, dit is de oudste auto die ik ooit gehad heb maar het is ook de fijnste auto die ik ooit gehad heb.
Omdat de 528 mij zo goed beviel heb ik gisteren een wat recentere bmw in de plaats van mijn laatste santa fe gezet. De 528 heeft nu een klein broertje.
De 318d touring e46 uit 2002 met 180 op de klok, half leer en M sportpakket en onderstel. heel veel originele accesoires.
Ik zit nu de hele dag naar buiten te kijken en de broers te bewonderen. best een indrukwekkend gezicht!
Ik ben een absolute liefhebber van origineel houden, liefst alles oem en geen rare fratsen en geen plastic poeha en lampjes op mijn auto's.
Uitzicht vanuit de woonkamer

Kleine broer 318d

Groete broer 528i

Groeten Bob