Goedemorgen allemaal,
Had hier een klein tijdje geleden een berichtje geplaatst dat waarschijnlijk mijn BM Module kapot is, omdat
de rechterkant van mijn geluid eerst kraakte en toen echt helemaal uitviel.
Heb nu nieuwe module geplaatst de BM54.
Nu heb ik wat vraagjes en kom er eigenlijk niet uit welke Dension module ik kan plaatsen.
de Dension 100 zal ongetwijfeld gewoon kunnen.
Maar kan de Dension Five ook??
heb dus de BM54 module (uit 2004) en een 16:9 scherm (met cassette) en de MK4 navigatie.
er zit geen CD-Wisselaar in.
Mijn auto is een touring en komt uit 10-2001 (facelift model)
Hoor graag of iemand mij het verlossende woord kan geven.
ga natuurlijk het liefst voor de Five vanwege de bluetooth mogelijkheid voor mijn Iphone.
in ieder geval bedankt voor het meedenken.
Mvg. Nick
Dension 100 of Five
Re: Dension 100 of Five
Hey Nick,
Meestal kan de gateway five gewoon op de BM54 worden geplaatst. Normaal koppel je dan de cd-wisselaar toch af, maar volgens de compatibility list moet de cd-wisselaar functie wel in je radio verwerkt zijn.
4. Must have phone button on the radio or R/T button on the steering wheel for Gateway Five
5. Head Units with DSP are not supported yet!
6. External CD-Changer capability is required
Ik weet dus niet zeker of het mogelijk is, weet je wel of jouw auto standaard met cd wisselaar geleverd is? (optielijst opgevraagd?)
En anders kun je altijd nog dension zelf een mailtje sturen, de klantenservice is daar geloof ik wel goed
Succes!
Meestal kan de gateway five gewoon op de BM54 worden geplaatst. Normaal koppel je dan de cd-wisselaar toch af, maar volgens de compatibility list moet de cd-wisselaar functie wel in je radio verwerkt zijn.
4. Must have phone button on the radio or R/T button on the steering wheel for Gateway Five
5. Head Units with DSP are not supported yet!
6. External CD-Changer capability is required
Ik weet dus niet zeker of het mogelijk is, weet je wel of jouw auto standaard met cd wisselaar geleverd is? (optielijst opgevraagd?)
En anders kun je altijd nog dension zelf een mailtje sturen, de klantenservice is daar geloof ik wel goed
Succes!
-
nickelineveerle
Hoi Tom,
Bedankt voor je reactie.
Heb de Dension 5 gister maar besteld, op goed geluk...
Had wel aangeven bij mijn bestelling welke apparatuur ik heb en of de Dension 5 dan wel ging werken.
Dit werd keurig bevestigd....
Hoop hem het weekend in te kunnen gaan bouwen..
Kon hier niet echt een DIY vinden waar een soort gelijk product van achter tot voor wordt ingebouwd.
gr. Nick
Bedankt voor je reactie.
Heb de Dension 5 gister maar besteld, op goed geluk...
Had wel aangeven bij mijn bestelling welke apparatuur ik heb en of de Dension 5 dan wel ging werken.
Dit werd keurig bevestigd....
Hoop hem het weekend in te kunnen gaan bouwen..
Kon hier niet echt een DIY vinden waar een soort gelijk product van achter tot voor wordt ingebouwd.
gr. Nick
Ah kijk, ook op tijd binnen gekregen voor het weekend?
Het plaatsen is ook niet zoveel werk, er wordt een kabelboom meegeleverd die tussen je originele bekabeling en de BM54 komt te zitten. Daar sluit je gewoon de Five op aan, en dan kun je in ieder geval testen of alles goed werkt. Het plaatsen van de microfoon en het wegwerken van die kabel is eigenlijk het meeste werk
Het plaatsen is ook niet zoveel werk, er wordt een kabelboom meegeleverd die tussen je originele bekabeling en de BM54 komt te zitten. Daar sluit je gewoon de Five op aan, en dan kun je in ieder geval testen of alles goed werkt. Het plaatsen van de microfoon en het wegwerken van die kabel is eigenlijk het meeste werk
-
nickelineveerle
Hoi Tom,
Bedankt voor je reactie.
Ja keurig op tijd binnen gekregen, gelukkig. kon natuurlijk niet wachten om het in te bouwen.
Het aansluiten is inderdaad niet zo lastig, even testen. werkt echt fantastische.
Maar nou heb ik een probleem met het telefoon volume, ik heb hem al in de Dension op +6 gezet maar is nog steeds te zacht.
Iemand hier een tip, ik dacht dat ik hier op het forum er al is iemand over gehoord gehad.
ga ook even mailen met Dension.
bedankt voor de support.
gr. Nick
Bedankt voor je reactie.
Ja keurig op tijd binnen gekregen, gelukkig. kon natuurlijk niet wachten om het in te bouwen.
Het aansluiten is inderdaad niet zo lastig, even testen. werkt echt fantastische.
Maar nou heb ik een probleem met het telefoon volume, ik heb hem al in de Dension op +6 gezet maar is nog steeds te zacht.
Iemand hier een tip, ik dacht dat ik hier op het forum er al is iemand over gehoord gehad.
ga ook even mailen met Dension.
bedankt voor de support.
gr. Nick