Brandstof probleem
Brandstof probleem
Hallo,
Ben nieuw hier op het forum maar ik heb een probleempje met me 328.
Gisteren wou ik de auto binnen zetten maar hij wou niet starten,
na ff doorgestart te hebben wou die net aanslaan.
We zijn daarna gaan zoeken naar wat het kan zijn:
zodra we de auto op contact zetten begint de pomp te draaien en die stopt niet meer.
Dus stroomvoorziening naar de pomp lijkt mij goed maar hij kan hem niet op druk krijgen ofzo lijkt wel.
Kan er niks over vinden op google en vandaar dat ik hier mijn vraag stel.
heeft iemand dit al ooit meegemaakt en weet wat het kan zijn.
Alvast bedankt
Groeten Joey
Ben nieuw hier op het forum maar ik heb een probleempje met me 328.
Gisteren wou ik de auto binnen zetten maar hij wou niet starten,
na ff doorgestart te hebben wou die net aanslaan.
We zijn daarna gaan zoeken naar wat het kan zijn:
zodra we de auto op contact zetten begint de pomp te draaien en die stopt niet meer.
Dus stroomvoorziening naar de pomp lijkt mij goed maar hij kan hem niet op druk krijgen ofzo lijkt wel.
Kan er niks over vinden op google en vandaar dat ik hier mijn vraag stel.
heeft iemand dit al ooit meegemaakt en weet wat het kan zijn.
Alvast bedankt
Groeten Joey
328 E36 coupe
Re: Brandstof probleem
Welke pomp? Olie, water, bandstof, airco? Of bedoel je de startmotor?
E36 318tds touring, montrealblau.
Re: Brandstof probleem
Oja hmmm even niet duidelijk opgeschreven maar het is de brandstofpomp.
328 E36 coupe
-
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 18 jul 2008, 21:02
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: Brandstof probleem
Als hij een brandstofprobleem heeft bedoeld hij natuurlijke de brandstofpomp.
Een startmotorpomp bestaat niet en de waterpomp draait mechanish met de motor mee en heeft geen relatie met het starten van de motor.
Dat de electrische brandstofpomp draait als je de motor start is goed maar als de motor niet aanslaat is het wel belangrijk te weten of de motor warm of koud is tijdens het probleem en als het in warme toestand is hoelang te voren de motor heeft gedraaid en hoelang.
Een startmotorpomp bestaat niet en de waterpomp draait mechanish met de motor mee en heeft geen relatie met het starten van de motor.
Dat de electrische brandstofpomp draait als je de motor start is goed maar als de motor niet aanslaat is het wel belangrijk te weten of de motor warm of koud is tijdens het probleem en als het in warme toestand is hoelang te voren de motor heeft gedraaid en hoelang.
Re: Brandstof probleem
Het is sinds gisteren opeens gekomen toen was de motor nog warm, maar na een nachtje in de schuur doet hij het nog steeds niet.
Ff voor de duidelijkheid:
Zodra ik de auto op contact zet begint de brandstofpomp te draaien en die stopt niet totdat ik het contact weer uitzet.
Het lijkt net of hij de druk niet opgebouwd krijgt.
Vandaag een andere pomp gemonteerd maar het probleem is nog niet verholpen.
Ff voor de duidelijkheid:
Zodra ik de auto op contact zet begint de brandstofpomp te draaien en die stopt niet totdat ik het contact weer uitzet.
Het lijkt net of hij de druk niet opgebouwd krijgt.
Vandaag een andere pomp gemonteerd maar het probleem is nog niet verholpen.
328 E36 coupe
Re: Brandstof probleem
Heb je niet ergens een lek in je brandstofleidingen?
E36 318tds touring, montrealblau.
Re: Brandstof probleem
Dat is dan ook wel weer waar.jazekers schreef:Nee volgens mij niet dan zou je dat toch moeten ruiken?
Misschien moet je hier eens zoeken http://tis.spaghetticoder.org/e36/" onclick="window.open(this.href);return false; , daar staat heel veel info.
E36 318tds touring, montrealblau.