Ik heb al veel topics doorgelezen over de problemen met het sluiten en openen van deuren bij de oudere 3 serie. U raadt het al, mijn BMW 320 uit 1999 opent en sluit de deuren niet meer m.b.v. centrale vergrendeling. Eerst bleef het beperkt tot openen en was sluiten geen probleem. Nu is het allemaal willekeurig. Als de goden het willen is er actie en anders moet ik maar blijven zitten tot dat ding open wil (soms is het na 10 klikken, soms na 100 klikken op de centrale vergrendeling knop binnen). Aan de sleutel ligt het denk ik niet want de knop van binnen werkt ook niet naar behoren. Ik ben zo pissig hierover, omdat ik gewoon genaaid ben door de vorige verkoper die hier niets over heeft gezegd en alleen maar zei dat ik die functies van de sleutel nog onder de knie moest krijgen. Hij neemt zijn telefoon ook niet meer op, dus ik ben gewoon mooi genaaid.
Volgens mij ligt het aan de GM5......tenminste als ik het internet doorblader. Nu is mijn vraag, wie van jullie is handig genoeg om dat te verhelpen? Uiteraard weet ik dat niets gratis is, dus noem je prijs en als het redelijk is kunnen we het doen. Het enige wat ik niet kan is naar de dealer, want het is een tweddehandsje en ik ben al mijn geld kwijt aan die auto en kan niet nog eens veel neertellen voor reparatie. Dus, ben je een beetje handig en zit je binnen een straal van 150 km van Eindhoven, laat het me weten. Het is echt dringend want ik kan de auto niet meer uit op sommige dagen. Iemand zei dat ik zekering 60 eruit moet trekken, maar ik weet niet eens waar die dingen zitten laat staan dat ik nummer 60 kan lokaliseren, dus ook als jullie mij hierbij kunnen helpen, mijn dank.
Vriendelijke groet,
Een BMW bezitter
Verplaatst naar Techniek, hier is de DIY sectie niet voor bedoeld
Moderatoropmerking Darudevampire