Dus moet nog maar even zien wat ik ga doen ...
Winterbanden noodzaak?
Re: Winterbanden noodzaak?
Velgen moet eigenlijk sowieso even na de velgenboer, dus ze gaan er nog wel even af. Alleen hoe lang? Winter hebben we hier eigenlijk zelden, en het staat ook gelijk een stuk minder. (wieldoppen
)
En he.... er staan nog 2 mooie setjes te koop onder aangeboden ;-)
http://www.e46forum.nl/phpBB3/viewforum.php?f=40
http://www.e46forum.nl/phpBB3/viewforum.php?f=40
Vind ik zonde van me geld, koop ik liever bijv. andere 18" wielen en deze dan voor de winter ofzo.
Maar misschien dat ik nog een mooi setje alu staal kan kopen, in die alu kleur ipv zwart.
Dat staat nl. nog best tof!
Maar misschien dat ik nog een mooi setje alu staal kan kopen, in die alu kleur ipv zwart.
Dat staat nl. nog best tof!
Weet ik veel 8p
Ik heb daar allemaal geen verstand van man ;-)
Ik heb daar allemaal geen verstand van man ;-)
Ik had maar 1 mogelijkheid in de pol. Aangezien ik in DLD woon ben ik eigenlijk verplicht om winterbanden aan te schaffen. Er is hier een vage wet die zegt dat je je banden aangepast aan de omstandigheden moet hebben. Dat kan uitgelegd worden als winterbanden verplicht. Anders loop je het risico de sjaak te zijn.
Als ik de test zo lees zou ik dus moeten kiezen tussen Michelin of Conti. Ik ben Michelin man, maar het betere weggedrag van de conti bij nattigheid spreekt me ook wel aan.
Verder ben ik er nog steeds niet uit hoe ik het ga doen. Op de huidige velgen?
Andere 17" velgen erbij aanschaffen?
Of 18" erbij aanschaffen en dan winterbanden op de huidige velgen?
Kost wel duur ;(
Als ik de test zo lees zou ik dus moeten kiezen tussen Michelin of Conti. Ik ben Michelin man, maar het betere weggedrag van de conti bij nattigheid spreekt me ook wel aan.
Verder ben ik er nog steeds niet uit hoe ik het ga doen. Op de huidige velgen?
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.