Vrijdag opgehaald en de hele weg terug naar Limburg met een smile op mijn gezicht gereden. Auto heeft ca 165dkm gereden en ziet er nog prima uit.
Ik ben nog niet van plan er veel aan te veranderen (hou er wel van om auto's origineel te houden) maar heb inmiddels een setje winterbanden incl velgen op de kop weten te tikken welke er nu opliggen. Op de foto's nog de originele velgen met de zomerbanden. Ik geloof styling 138, maar dat vertellen jullie mij wel. Nog op de planning staan mn bellen in de auto (heeft nu nog een BMW telefoon waar ik niets mee kan) en als het nodig is swirl flaps en een controle (en evt revisie in Dortmund) van de versnellingsbak. Tevens wil ik wat andere eindstukjes op de uitlaat laten zetten (recht ipv gebogen) omdat ik het niet mooi vind zoals het nu is en er nu ook wat roestvorming aan de uitlaat opgetreden is.
Als iemand een adresje in regio midden-limburg heeft houd ik mij aanbevolen.
Heb al veel info van dit forum gehaald en heeft zeker geholpen bij de aankoop waarvoor dank.

In het kort enkele opties (zal de officiele lijst nog opvragen, zag net een leuke tip hiervoor)
ABS (anti blokkeer systeem),
Active front steering
Bandenspanningcontrolesysteem,
Bekleding leder,
Bluetooth,
Boordcomputer,
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar,
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar,
Cruise control,
EBD (electronic brakeforce distribution),
ECC (electronic climate control),
ESP (elektronische stabiliteits programma),