Wat is dit knopje/schakelaar/sensor?
-
Wat is dit knopje/schakelaar/sensor?
Weet iemand wat dat schakelaartje/knopje/sensortje (met een rode kleur bovenop) is dat vlak achter de pook zit? Niet elke automaat heeft dit.

Re: Wat is dit knopje/schakelaar/sensor?
In ieder geval een knopje dat daar niet origineel thuis hoort...
BMW - Maßstab für Fahrspaß
hier is achteraf een alarmsysteem ingebouwd en dat dingetje is voor je startonderbreker meende als het goed is zit er ook een soort ''sleuteltje'' bij met 2 kleine contact puntjes
tenminste hier lijkt het op ik heb dit soort dingetjes meer gezien bij andere auto's
tenminste hier lijkt het op ik heb dit soort dingetjes meer gezien bij andere auto's
//.00.-// > /.-////.-///.-
Misschien wel zo'n km registratie ding voor de belastingen? Het lijkt inderdaad ook wel op zo'n alarmdingetje wat Chris bedoelt, al kan ik me dat niet voorstellen met af fabriek systemen voor alarm en startonderbreker.
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Chris schreef:hier is achteraf een alarmsysteem ingebouwd en dat dingetje is voor je startonderbreker meende als het goed is zit er ook een soort ''sleuteltje'' bij met 2 kleine contact puntjes

Is achteraf ingebouwde startonderbreker

het is gewoon een na inbouw (goedkoop) alarm systeem dat ook gekoppeld kan worden aan je startonderbreker
dat wilde ik er mee zeggen.
dat wilde ik er mee zeggen.
//.00.-// > /.-////.-///.-
je hebt waarschijnlijk gelijk.. in de E61 van een vriend van me zit ook een Parrot, terwijl er een bluetooth carkit +cradle ingebouwd is af fabriek. 

soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan