Ik ben vanaf vandaag geen E46 rijder meer ;( , maar er is wel wat leuks voor terug gekomen

Hier wat fotookes:

T'is nog steeds een bmw touring dieselbjornc schreef:overloper
Ik wil je wielen320d touring schreef:Even een update:
Ik ben vanaf vandaag geen E46 rijder meer ;( , maar er is wel wat leuks voor terug gekomen. Een 530d(m)atfo, het M-pakket komt over twee weken. Iedereen die in dit topic geholpen heeft met tips bedankt
![]()
Stuur maar een PB'tje, gaat je meevallenGriffendahl schreef:Ik wil je wielen!!!!
Doe ik320d touring schreef:Stuur maar een PB'tje, gaat je meevallenGriffendahl schreef:Ik wil je wielen!!!!
Chris schreef:damn.. ik ben jaloers!! haha maare dat ziet er klasse uit.. ik zal nog even harder moeten sparen voordat ik een 535/545 heb(| post je zsm interieurfotos? :~ :~
Wat dacht je van spraak ingave. "radio" lukt, dan roepen "q-music", zegt die muts AM wordt gekozen (|bjornc schreef:wow! heb er geen andere woorden voor.
Heb alleen gehoord dat je nog wel eens ruzie kan krijgen met die grote bedieningsknop in het midden. (bron: Top Gear)
vet zeg! en hoe zit het met die headup? ik heb dat eens gezien dat ziet er gaaf uit. en het was ook een high exec? ipv een exec?320d touring schreef:Wat dacht je van spraak ingave. "radio" lukt, dan roepen "q-music", zegt die muts AM wordt gekozen (|bjornc schreef:wow! heb er geen andere woorden voor.
Heb alleen gehoord dat je nog wel eens ruzie kan krijgen met die grote bedieningsknop in het midden. (bron: Top Gear)
In duitsland hebben ze geen EXE of high EXE.Chris schreef:vet zeg! en hoe zit het met die headup? ik heb dat eens gezien dat ziet er gaaf uit. en het was ook een high exec? ipv een exec?320d touring schreef:Wat dacht je van spraak ingave. "radio" lukt, dan roepen "q-music", zegt die muts AM wordt gekozen (|bjornc schreef:wow! heb er geen andere woorden voor.
Dat verklaard ook waarom de verkoper zo raar stond te kijken toen ik ernaar vroeg.320d touring schreef:In duitsland hebben ze geen EXE of high EXE.
Wat tegenvalt aan de HUD is dat alleen de bestuurder dit kan zien, tot groot verdriet van mijn zoon. Vooral de aanwijzingen van de navi zijn erg makkelijk, ook de stand van de cruisecontrol is te zien.