Xenon Dynamic koplampen gekocht wat nu?
Xenon Dynamic koplampen gekocht wat nu?
Heren,
Mijn bmw heeft de standaard halogeen koplampen.
Nu heb ik via ebay een setje dynamic koplampen gekocht.
zonder brander/starter.
Kan ik hier een pilot xenon kitje indrukken ipv in de kabels te gaan knoeien en andere LM moeten aanschaffen?
Grt.
Mijn bmw heeft de standaard halogeen koplampen.
Nu heb ik via ebay een setje dynamic koplampen gekocht.
zonder brander/starter.
Kan ik hier een pilot xenon kitje indrukken ipv in de kabels te gaan knoeien en andere LM moeten aanschaffen?
Grt.
Re: Xenon Dynamic koplampen gekocht wat nu?
Dit gaat niet werken je, zit een hele andere aansluiting in, je kan hem wel werkend maken moet je wel
paar dingen aanpassen in de bekabeling en je moet massa kabel trekken.
Het is veel werk, ik heb dit ooit met me vorige bmw e60 werkend gekregen maar heb toen heel veel kabel in
de koplamp aangepast geknipt en gesoldeerd, weet zo 123 niet meer hoe het moet even zoeken met google.
Als ik jou was, zou ik meer voor de bestaande halogeen koplampen xenonkit in plaatsen 6000k
veel succes.
paar dingen aanpassen in de bekabeling en je moet massa kabel trekken.
Het is veel werk, ik heb dit ooit met me vorige bmw e60 werkend gekregen maar heb toen heel veel kabel in
de koplamp aangepast geknipt en gesoldeerd, weet zo 123 niet meer hoe het moet even zoeken met google.
Als ik jou was, zou ik meer voor de bestaande halogeen koplampen xenonkit in plaatsen 6000k
veel succes.
BMW Bayerische Motoren Werke
maar dat geeft van dat strooilicht.
ff kijken alles zit erop, behalve de xenonmodule en de brander waar de lamp in gaat.
als ik dit gewoon vervang voor de xenon?
het lijkt me simpel maar blijkbaar dus niet?
ff kijken alles zit erop, behalve de xenonmodule en de brander waar de lamp in gaat.
als ik dit gewoon vervang voor de xenon?
het lijkt me simpel maar blijkbaar dus niet?
Dit gaat echt niet werken want de bekabeling wat erin zit komt zowiezo niet overheen met die van jou auto.
Ik lees ook dat het dynamic is daar moet je ook modules voor inbouwen.
Wat ik al zei je moet veel bekabeling aanpassen en is veel werk.
En over het strooilicht als het netjes gebeurd valt het reuze mee, want mijn neef heeft ook aftermarket ingedaan
en ziet er perfect uit. Maarja je moet het zelf leuk vinden en daar gaat het om.
Ik lees ook dat het dynamic is daar moet je ook modules voor inbouwen.
Wat ik al zei je moet veel bekabeling aanpassen en is veel werk.
En over het strooilicht als het netjes gebeurd valt het reuze mee, want mijn neef heeft ook aftermarket ingedaan
en ziet er perfect uit. Maarja je moet het zelf leuk vinden en daar gaat het om.
ja klopt van dat dynamic, met die module maar hoeft niet perse dacht ik.
Nou ik zal het wel even proberen. even wat schema's uitprinten
Nou ik zal het wel even proberen. even wat schema's uitprinten
Maar kan ik als ik bijv de dynamic lampen compleet maak dus incl brander etc wel gewoon aanpluggen aan de oude stekkers van de bmw?
Dat kan alleen gaat de xenon niet werken omdat op de bestaande bekabeling van je auto geen massa kabel hebt.
Die moet je nog even trekken en daarna laten programeren anders krijg je knipper effect dan gaat die flikkeren.
maar het is echt veel werk, ik ben er dagen mee aan het puzzelen geweest om alles werkend te krijgen.
Maar nu hoef ik dat niet meer omdat mijn huidige 5 serie standaard dynamic xenon heeft
Die moet je nog even trekken en daarna laten programeren anders krijg je knipper effect dan gaat die flikkeren.
maar het is echt veel werk, ik ben er dagen mee aan het puzzelen geweest om alles werkend te krijgen.
Maar nu hoef ik dat niet meer omdat mijn huidige 5 serie standaard dynamic xenon heeft
haha k*t man ik denk zo klaar ff ompluggen
Was dat maar waar, maar als je even googeld kom je heel ver staat ook bij hoe je het moet doen
het zal wel engels zijn maar die kan je laten vertalen. (als je geen engels weet)
Iederegeval ik wens je veel succes ermee. En hoop dat je het werkend krijg op je auto.
Dit is wel de waarheid met xenon staat je auto veel stoerder en mooier ook s'avonds bakken licht....
het zal wel engels zijn maar die kan je laten vertalen. (als je geen engels weet)
Iederegeval ik wens je veel succes ermee. En hoop dat je het werkend krijg op je auto.
Dit is wel de waarheid met xenon staat je auto veel stoerder en mooier ook s'avonds bakken licht....
http://www.ebay.de/itm/XENON-VORSCHALTG ... 1e697e580a" onclick="window.open(this.href);return false;
is dit geen goede vervanging voor de orginele. stuk goedkoper in ieder geval?
dus als ik deze ertussen zet, massa trekke en klaar ben ik? en ff xenon programeren?
is dit geen goede vervanging voor de orginele. stuk goedkoper in ieder geval?
dus als ik deze ertussen zet, massa trekke en klaar ben ik? en ff xenon programeren?
Nee dat programeren is alleen met originele xenon, dit is een aftermarket setje en deze zullen echt niet passen
ivm aansluing in je koplamp.
Massa trekken is alleen voor originele xenon koplampen te laten werken en niet voor aftermarket setje.
Als je hem compleet werkend wil maken moet je de originele ballasten halen kosten rond 2de hands 150,- euro p.s
dus totaal ben je ongeveer 350,- euro kwijt alleen voor de xenon module en lampen.
en daarna alles aanpassen zoals bekabeling en laten coderen.
ivm aansluing in je koplamp.
Massa trekken is alleen voor originele xenon koplampen te laten werken en niet voor aftermarket setje.
Als je hem compleet werkend wil maken moet je de originele ballasten halen kosten rond 2de hands 150,- euro p.s
dus totaal ben je ongeveer 350,- euro kwijt alleen voor de xenon module en lampen.
en daarna alles aanpassen zoals bekabeling en laten coderen.
- lekkerwijf1
Heel simpel.
Je koop een afterinbouw kit xenon met de xenonpitten die er in de orginele xenon koplamp zitten.
Dit is het goedkoopste en simpelste.
Waarschijnlijk zit er een d2s of d2r xenon lamp in de orginele lamp
Je kunt deze setjes gewoon aanschaffen.
Je kunt terecht bij xenon jan in zutphen die kan alle setjes xenon leveren dus niet de standaard lamp uitvoeringen.
Deze man heeft alles op voorraad voor mooie prijzen en garantie bij hem doet die ook niet moeilijk over.
Je koop een afterinbouw kit xenon met de xenonpitten die er in de orginele xenon koplamp zitten.
Dit is het goedkoopste en simpelste.
Waarschijnlijk zit er een d2s of d2r xenon lamp in de orginele lamp
Je kunt deze setjes gewoon aanschaffen.
Je kunt terecht bij xenon jan in zutphen die kan alle setjes xenon leveren dus niet de standaard lamp uitvoeringen.
Deze man heeft alles op voorraad voor mooie prijzen en garantie bij hem doet die ook niet moeilijk over.
en dan kan ik het gewoon aansluiten toch?
zo simpel leek het mij ook. Thnxx
ik laat het jullie zsm weten.
zo simpel leek het mij ook. Thnxx
ik laat het jullie zsm weten.
- lekkerwijf1
Als je het zo gaat doen kun je het gewoon aansluiten
Ik ga het zo doen, makkelijkste, goedkoopste en snelste oplossing!!!
Thnxx
Thnxx