subframe coupe
-
crossfire
subframe coupe
hebben coupe's ook last van scheurende subframes??
of alleen tot 2001??
ik dacht namelijk dat alle e46ers na 2001 een facelift hadden begaan(waaronder subframe) dus ook deze??:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=madod3tkywnk" onclick="window.open(this.href);return false;
dit lijkt namelijk een pre facelifter....
of alleen tot 2001??
ik dacht namelijk dat alle e46ers na 2001 een facelift hadden begaan(waaronder subframe) dus ook deze??:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=madod3tkywnk" onclick="window.open(this.href);return false;
dit lijkt namelijk een pre facelifter....
Re: subframe coupe
Ben ik idd ook wel benieuwd naar, of zou de coupe pas later "gefacelift" zijn..
mijn coupe van 4/2000 had ook een "flexibele achter ophanging" 
-
crossfire
maar die is ook nog van 2000 ... ik vind het echt een schande voor bmw dat ze hun fouten niet durfen toe te geven,
en dat er in amerika een rechtzaak is aangespannen en is gewonnen door de bmw bestuurders, en dat ze hier er niks van af weten....
en dat er in amerika een rechtzaak is aangespannen en is gewonnen door de bmw bestuurders, en dat ze hier er niks van af weten....
-
crossfire
niemand weet of er na 2001 de subframes van coupes reinforced zijn??
Veel over te vinden hier op het forum. Het betreft niet enkel coupe's. Alle E46 tot aan een productiedatum ergens in 2001 hebben hier last van. Het uitscheuren van subframes komt voornamelijk voor bij de krachtige gemotoriseerde auto's (325, 328, 330)
Mijn auto van productiedatum April 2001 heeft nergens last van. (330i) Volgens mij zit ik net safe. Maar goed wat nog niet is kan altijd komen.
Gebruik anders de zoekfunctie, er is een heel topic over, die vaak weer opnieuw opgerakeld wordt.
Mijn auto van productiedatum April 2001 heeft nergens last van. (330i) Volgens mij zit ik net safe. Maar goed wat nog niet is kan altijd komen.
Gebruik anders de zoekfunctie, er is een heel topic over, die vaak weer opnieuw opgerakeld wordt.
BMW E46 330i
-
crossfire
scheuren begint al bij 316 dus dat zegt wel iets over hoe slap het wel niet moet zijn en dan na gaan dat hetzelfde subframe onder een m3 zit:S:S:S:S:S
niet duidelijk is dus of een coupe een verstevigd cardan en subframe heeft..
omdat er op het oog niks verandert is....(visueel)
niet duidelijk is dus of een coupe een verstevigd cardan en subframe heeft..
omdat er op het oog niks verandert is....(visueel)
Het probleem met de subframes is tot 9/2000 daarna zijn deze aangepast. de mijne (330ci) is van 2/2001 en heeft nergens last van.
de facelift van de coupe is trouwens pas in 2003 gekomen, van de sedan en touring waren deze al eerder.
de facelift van de coupe is trouwens pas in 2003 gekomen, van de sedan en touring waren deze al eerder.
Ah oke, ik had misschien nog gedacht dat ze hadden gewacht met het verstevigen van het subframe tot de facelift die bij de coupe idd later pas was.
Gelukkig dus niet..
Gelukkig dus niet..
crossfire schreef:maar die is ook nog van 2000 ... ik vind het echt een schande voor bmw dat ze hun fouten niet durfen toe te geven,
hoezo geven ze der fout niet toe? bijna alle ECHT dealer onderhouden bmw's zijn terug geroepen of is het binnen de garantie gerepareerd... alleen is die garantie maximaal 10 jaar (dat vind ik dan weer wel discutabel) maar BMW ontkent niet dat het zwak is?