BMW voice control
- Sneakster550i
BMW voice control
Ik zoek een lijstje met Nederlandse voice control commando's, ik heb aardig het internet afgezocht maar kan alleen Duitse en Engelse lijsten vinden.
In de bijbehorende boekjes van mijn auto is ook alles in Duits helaas.
Iemand??
In de bijbehorende boekjes van mijn auto is ook alles in Duits helaas.
Iemand??

- lekkerwijf1
Re: Voice control
Ik heb de voice control ook. maar hoe het werkt ? nooit in verdiept....
- Sneakster550i
Knopje op stuur indrukken en dan wat inspreken.
bv :
Bel... lekkerwijf
Radio... Slam FM
TV... Nederland 1
Bijna alles wat je ook met Idrive kan doen.
Alleen moet je wel de juiste spraakopdracht geven dus.
Veel is me al gelukt door gewoon te proberen (best handig!) maar er kan nog veel meer en daarom zoek ik zo'n lijst.
Als je roept ; opties, dan zegt het systeem zelf een aantal mogelijke commando's ben ik achter gekomen inmiddels (afhankelijk van in welk menu je op dat moment zit)
bv :
Bel... lekkerwijf
Radio... Slam FM
TV... Nederland 1
Bijna alles wat je ook met Idrive kan doen.
Alleen moet je wel de juiste spraakopdracht geven dus.
Veel is me al gelukt door gewoon te proberen (best handig!) maar er kan nog veel meer en daarom zoek ik zo'n lijst.
Als je roept ; opties, dan zegt het systeem zelf een aantal mogelijke commando's ben ik achter gekomen inmiddels (afhankelijk van in welk menu je op dat moment zit)

doet bij mij niet eens. VOlgens mj omdat er een bluetooth module inzit en niet meer de originele
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

Nee, dit is een geavanceerde optie op de navigatie professional.suyker schreef:doet bij mij niet eens. VOlgens mj omdat er een bluetooth module inzit en niet meer de originele
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
ok. ach niet nodig. HAd het op mij vorige auto en vond rete irritant tegen zo'n ding praten
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition

Dark knight edition

In mijn handleiding staat een lijst met spraak commando's die vaak ook nog goed herkend worden door het systeem. Ik gebruik het dan ook regelmatig. Ik weet alleen niet of de lijst overeen gaat komen met oudere bouwjaren. Mijn E61 is namelijk met de nieuwe iDrive (incl harde schijf systeem). Enkele voorbeelden zijn b.v. nog:
"kaart"
"telefoonboek"
"boordcomputer"
"contacten"
"thuisadres"
"bestemming invoeren"
"nummer kiezen"
"gesproken aanwijzingen inschakelen"
"spliscreen reiscomputer"
"voertuigstatus:
"hoofdmenu"
En zo zijn er nog veel meer. Handig, vooral als je alleen in de auto zit.
"kaart"
"telefoonboek"
"boordcomputer"
"contacten"
"thuisadres"
"bestemming invoeren"
"nummer kiezen"
"gesproken aanwijzingen inschakelen"
"spliscreen reiscomputer"
"voertuigstatus:
"hoofdmenu"
En zo zijn er nog veel meer. Handig, vooral als je alleen in de auto zit.

- Sneakster550i
Kijk, daar kan ik wat mee.
En ze werken, thnks!
Ik gebruik voicecontrol heel vaak en vind het superhandig, zou je misschien een scan kunnen maken van de voicecontrol commando's uit de handleiding en die posten?
Zou super zijn
En ze werken, thnks!
Ik gebruik voicecontrol heel vaak en vind het superhandig, zou je misschien een scan kunnen maken van de voicecontrol commando's uit de handleiding en die posten?
Zou super zijn

Heb zojuist enkele scans gemaakt met de voice commando's. Ik heb je hierover ook een PM gestuurd.
- Sneakster550i
De mail is gestuurd. Dus hopelijk heb je de scans in je mailbox zitten.
Hoi Fransosowitz, aangezien ik VC ook nogal eens gebruik ben ik ook wel geïnteresseerd in de scan. Zou je me die ook willen sturen, pleaseFransosowitz schreef:Heb zojuist enkele scans gemaakt met de voice commando's. Ik heb je hierover ook een PM gestuurd.

- Sneakster550i
Geen probleem. Ik heb je een PB gestuurd.Ries550 schreef: Hoi Fransosowitz, aangezien ik VC ook nogal eens gebruik ben ik ook wel geïnteresseerd in de scan. Zou je me die ook willen sturen, please
mijn 530 uit 2006 heeft op het stuur een Voice control knpoje. ik heb navi profesional. maar ik weet niet boe ik Voice control kan gebruiken. als ik tijdes het rijden iets inspreek gebeurt en niets. de radio speelt gewoon door. moet ik ergens iets instellen of heb ik geen voice control? wie kan me helpen? Ik moet nu na het bellen met de idrive met 4 keer drukken het perspectief landkaartje instellen. ik het het instelbaare ruit knopje rechts ingestelt om naar telefoon te gaan, maar terug is lastig. overigens hek ik de auto 2 weken geleden uit belgie ingevoerd.