Sommigen van jullie kennen mij en mijn auto misschien al van het voorstel topic of de E60/61 mini-meeting in Almere. Voor diegenen die mij niet kennen: Ik ben Jeffrey, 21 jaar oud en ik kom uit Almere. Ik rijd in een '95 E36 318is Coupe. De auto was eigenlijk compleet standaard toen ik hem kocht, niet verlaagd etc. Ik ben niet van plan om optisch heel erg veel aan de auto te doen. Tot nu toe heb ik alleen een nieuwe voorbumper, achterbumper en sideskirts in de kleur van de auto gekocht. De voorbumper en sideskirts waren een beetje een miskoop aangezien de voorbumper vol met steenslag zit en de sideskirts veel kleurverschil met de auto hebben (heb de sideskirts daarom ook niet gemonteerd). Over de achterbumper ben ik wel erg tevreden, ziet er mooi uit zeker met de m3 diffuser. Ook heb ik van de week winterbanden gekocht voor als het weer wat kouder wordt, zijn Toyo Snowproxes geworden op stalen velgen. In het nieuwe jaar ga ik denk ik even naar een schroefsetje op zoek en M5 E34 "Throwing stars" velgen en een nieuwe uitlaat (liefst Eisenmann) en dan vind ik het wel prima.
Dus als je interesse hebt in M3 sideskirts in "Mauritius blauw" of mijn oude bumpers ook laat het me dan even weten.
Hier foto's van toen ik de auto net had:

Hier hoe hij er nu bij staat:

Hier de sideskirts: