EML opvolgstoring????
-
e46 touring.exe
EML opvolgstoring????
Dag allen,
Ik wilde vragen of iemand met zekerheid kan aangeven of een EML storing een opvolgstoring zou kunnen zijn van het motorstoringslampje. De ene keer gaat de EML branden (direct in noodloop is dit normaal bij deze storing?) nadat het motorstoringslampje gaat branden en de andere keer blijft de EML storing namelijk weg. Z
De radio gaat storen als ik de achterruit verwarming aanzet (is dus waarschijnlijk niet juist aangesloten) Kan dit een storing veroorzaken (EML of motorlampje)????
Alvast bedankt voor de reactie.
Ik wilde vragen of iemand met zekerheid kan aangeven of een EML storing een opvolgstoring zou kunnen zijn van het motorstoringslampje. De ene keer gaat de EML branden (direct in noodloop is dit normaal bij deze storing?) nadat het motorstoringslampje gaat branden en de andere keer blijft de EML storing namelijk weg. Z
De radio gaat storen als ik de achterruit verwarming aanzet (is dus waarschijnlijk niet juist aangesloten) Kan dit een storing veroorzaken (EML of motorlampje)????
Alvast bedankt voor de reactie.
Re: EML opvolgstoring????
dat de radio gaat storen bij de achteruit verwarming heeft er volgens mij niks mee te maken, heb ik ook.
volgens mij komt dat door het elektromagnetisch veld van de draden wanneer de verwarming aangaat. die draden lopen namelijk naast de antenne langs in 1 van de stijlen naast de achteruit.
volgens mij komt dat door het elektromagnetisch veld van de draden wanneer de verwarming aangaat. die draden lopen namelijk naast de antenne langs in 1 van de stijlen naast de achteruit.
@ verheeske: kan je daarvan een EML lampje krijgen?
@jasper: Storing op je radio zodra je de achterruit verwarming aanzet betekent dat je achterruit vervangen moet worden om dit op te lossen. Als je de ruit goed bekijkt zul je zien dan de nodige lijntjes zijn doorgesleten ter hoogte van het raamrubber zowel links als rechts. Heb het zelf met mijn vorige auto gehad en na vervanging was het probleem opgelost. Wel een dure, reken maar zo rond de €700,- of hoger.
F20 116i 2012 (2017- )
E83 2.0d 2007 (2016-2017)
E90 320i 2005 (2011-2016)
E46 320d Touring 2001 (2006-2011)

E83 2.0d 2007 (2016-2017)
E90 320i 2005 (2011-2016)
E46 320d Touring 2001 (2006-2011)
oh oke daar heb ik nooit op gelet idd, dacht dat dat gewoon kwam doordat die draden vlak langs elkaar komen
ik zal er ook dan morgen maar eens even naar kijken
ik zal er ook dan morgen maar eens even naar kijken
-
e46 touring.exe
Nou ga het zsm bekijken maar vind het wel een vreemd verhaal. De auto staat op dit moment bij de garage. Ze geven daar aan dat de koelwatertemperatuursensor waarschijnlijk niet goed werkt waardoor hij onregelmatig loopt en dus een misfire krijgt en dan komt het motorstoringslampje en vervolgens de EML
Niet van een storende radio. Wel van een storing in het motormanagement.jassperr schreef:@ verheeske: kan je daarvan een EML lampje krijgen?
-- Houdoe wanne --