hij is net jarig geweest en 1 jaar oud geworden! Een 320D, staat nu 45.000KM op de teller en ding is uiteraard zo goed als nieuw
afkomstig van Fett&Wirtz BMW...
uiteraard volgt de optielijst en een fotoshoot uiteraard nog!
hier nog wat meer dan van de wagen... Ik heb ook nog staan twijfelen bij een PFL 320D met meer opties maar uiteindelijk toch voor de FL met minder opties gekozen omdat hij er beter uit zag en tevens alles heeft wat ik nodig heb.
Mijn vereisten waren dat het een E91 ging worden, het liefst blauw (Bluewater Metallic), weinig gelopen (45.000KM), PDC. cruise control, uitgebreide climate control, MFL stuur en stoelverwarming.. die laatste opties lijken redelijk standaard maar hier in Duitsland vind je er nog veel zonder MFL stuur en de draaiknoppen airco..
waarom geen leer/navi? Leer vind ik mooi, maar het is geen pre.. en stof vind ik van BMW ook erg mooi, het is geen fiat-i-love-bloemetjes-bekleding..
De navi, ik heb liever een tomtom vanwege de mogelijkheid dat het ding ook uit de auto kan (en dus mee naar een andere auto).. en ik vind het dashboard zo mooier
Aangezien deze wagen verder aan alle eisen voldeed is het hem geworden en heb er nu al een dikke 1100KM mee gereden zonder problemen.. en dat op 1 tank diesel!!
Niet iedere BMW hoeft alle opties te hebben, ik vind deze mooi. Het is net natuurlijke schoonheid zonder opmaak
Het rijgedrag blijft natuurlijk erg goed, en met 45k is het vrijwel een nieuwe auto. Stoffen bekleding van BMW is inderdaad mooi en goed. Die van me vader heeft ruim 3 ton op de klok maar het INT en stoelen zijn nog erg netjes.
Nette wagen zo!!
Ik vind het dashboard zo ook mooier, eerlijk gezegd.... Geen bobbel in het midden...
+ heb nu zelf ook Tom Tom op de Iphone + verkeersinfo, dus niet echt inbouw navi meer nodig.....
Anders zou een Dynavin ook nog een kunnen optie zijn...