Cd/Mp3 speler E60 schokt..
-
Cd/Mp3 speler E60 schokt..
Hallo,
Men radio/cd/mp3 speler in men E60 schokt regelmatig en ik denk dat de lens eens moet gecleaned worden.. .
Ik heb onlangs zo'n cd'tje gehaald met een klein 'borsteltje' aan die de lens moet cleanen maar helaas men radio speelt die cd niet af dus ben ik er niets mee.. .
Heeft iemand mss tips voor mij?
Men radio/cd/mp3 speler in men E60 schokt regelmatig en ik denk dat de lens eens moet gecleaned worden.. .
Ik heb onlangs zo'n cd'tje gehaald met een klein 'borsteltje' aan die de lens moet cleanen maar helaas men radio speelt die cd niet af dus ben ik er niets mee.. .
Heeft iemand mss tips voor mij?
-
Re: Cd/Mp3 speler E60 schokt..
Niemand?
- Kingfisher
- Contacteer:
Je schrijft dat je radio/cd/mp3 speler schokt, dus doet hij dat ook als de radio (bv FM) aan staat? Als dat het geval is én je hebt bluetooth, dan zou je het daar eens in moeten zoeken. Frank535 kan daar over meepraten, al deed zijn radio het heel af en toe wel en meestal niet. Zoek maar eens op dit forum.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
-
Neen bij radio doet hij het niet alleen bij cd/mp3..
ik zou zeggen als je toch bij de garage staat voor je lekke ruitenvloeistof reservoir, laat gelijk dit chechen. Lijkt me ook geen klunsje om zelf op te knappen
-
Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt citeren
Die garagist is volgens mij alleen voor mechanische problemen..Moderatoropmerking Darudevampire
-
Heb afspraak gemaakt vandaag voor de 2de November bij een erkende BMW garage.. . Heb even gewacht en gezocht voor iemand anders maar bij sommige dingen kan niemand anders het dan de erkende service garages..
-
Hallo,
Heb eig men afspraak met de bmw afgelast en dus niet gegaan.. omdat er ik heb gelezen in de originele boekje van men auto dat gekopieerde cd's dus niet originele weleens problemen kunnen geven.
Heb het vandaag getest en idd de originele schokken veel minder bijna niets maar toch hier en daar wel dus ligt het gewoon aan de cd's.
Maar zou er geen mogelijkheid zijn om een andere lens te laten insteken voor gekopieerde cd's beter af te spelen?Of zou een andere merk van cd beter gaan?
Heb eig men afspraak met de bmw afgelast en dus niet gegaan.. omdat er ik heb gelezen in de originele boekje van men auto dat gekopieerde cd's dus niet originele weleens problemen kunnen geven.
Heb het vandaag getest en idd de originele schokken veel minder bijna niets maar toch hier en daar wel dus ligt het gewoon aan de cd's.
Maar zou er geen mogelijkheid zijn om een andere lens te laten insteken voor gekopieerde cd's beter af te spelen?Of zou een andere merk van cd beter gaan?
Misschien is je lens versleten, was bij mij het geval. http://www.bimmerportal.nl/audio-en-nav ... 20326.html
Heb toen bij http://www.navigatie-onderdelen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; een nieuw loopwerk gekocht, was heel eenvoudig zelf te vervangen.
Nu werk alles weer 100% en voor een fractie van de prijs die de dealer rekende.
Heb toen bij http://www.navigatie-onderdelen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; een nieuw loopwerk gekocht, was heel eenvoudig zelf te vervangen.
Nu werk alles weer 100% en voor een fractie van de prijs die de dealer rekende.

-
Hey maar ik heb je topic gelezen en ik moet zeggen dat de mijne de navi cd en originele cd's gewoon perfect afspeelt hoor! En de gekopieerde is wisselvallig.. dan dagen aan een stuk helemaal geen schokken dan sommige momenten echt rampzalig.
Merk ook dat hij problemen geeft als ik men cd speler op luidste volume zet.. dan is hij precies wat meer gevoeliger voor schokken maar weet niet of het ermee te maken heeft.
Ps: ik ben echt niet handig dus denk niet dat ik zo'n loopwerk zelf kan vervangen hoor! Kun je mij mss even uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
Merk ook dat hij problemen geeft als ik men cd speler op luidste volume zet.. dan is hij precies wat meer gevoeliger voor schokken maar weet niet of het ermee te maken heeft.
Ps: ik ben echt niet handig dus denk niet dat ik zo'n loopwerk zelf kan vervangen hoor! Kun je mij mss even uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
Heb dus deze 
Gewoon de bovenkant eraf halen, zit alleen geklemd, daarna paar stekkertjes loshalen en 4 torx schroefjes eruit draaien, komt dus het hele loopwerk er zo uit.

Nieuwe plaatsen erin en klaar ! Kind kan de was doen. Misschien is die bij jouw anders maar je krijgt altijd support bij eerder genoemde webwinkel.

Gewoon de bovenkant eraf halen, zit alleen geklemd, daarna paar stekkertjes loshalen en 4 torx schroefjes eruit draaien, komt dus het hele loopwerk er zo uit.

Nieuwe plaatsen erin en klaar ! Kind kan de was doen. Misschien is die bij jouw anders maar je krijgt altijd support bij eerder genoemde webwinkel.

-
Trouwens,mijn gps en cd speler is in 1 en dezelfde lader.
Ps: hoe moet ik weten welke loopwerk dat ik moet pakken want er zijn veel verschillende.

Ps: hoe moet ik weten welke loopwerk dat ik moet pakken want er zijn veel verschillende.

-
Heb juist met BMW zelf gebeld en hun vermoeden dat de probleem aan de gekopieerde cd's zelf ligt.. en dat het zelfs schade kan aanbrengen aan de laser!
Omdat voor de rest alles perfect afspeelt ligt het probleem aan de cd's zelf waarschijnlijk!
Omdat voor de rest alles perfect afspeelt ligt het probleem aan de cd's zelf waarschijnlijk!
Ja, dat loopwerk moet je dus uitzoeken bij de eerder besproken site, even mailtje met een foto en hij weet genoeg!
En dat over die gekopieerde cd's is lariekoek! Zegt zo'n dealer natuurlijk omdat hij anders geen CD/DVD meer verkoopt.
En dat over die gekopieerde cd's is lariekoek! Zegt zo'n dealer natuurlijk omdat hij anders geen CD/DVD meer verkoopt.

-
Ja nee man.. waarom liegt hij want hij zegt eig dat hij er ook niets aan kan doen en dat het onnuttig is om men auto binnen te doen aangezien het aan de gekopieerde cd's ligt!!!!! Dus ja.. trouwens voor de rest speelt het alles perfect af gelijk navi dvd enzo..