Ik heb Google al flink afgestruind maar ik kan niet echt een duidelijk antwoord vinden (of ik gebruik verkeerde zoektermen who knows), probleem is als volgt. Ik heb 2 jaar geleden nieuwe koplamp units gekocht voor mijn E36.
Het gaat hier om de complete kant en klare set inclusief richtingaanwijzers (zie foto hieronder).
Persoonlijk vind ik dat het de auto een wat "jongere" uitstraling geeft, maar uiteraard zijnde meningen hierover verdeeld.
Het probleem echter is dat de verlichting overdag totaal niet te zien is, beetje jammer aangezien je het gebruikt als dag rij verlichting. Nu heb ik het eens van dichtbij bekeken en lijkt het mij dat er slechts één ledje inzit per ring (aan de onderkant). Vervolgens heb ik eens op YouTube gekeken naar mensen die de ringen zelf maken van gordijntrekkers en toen viel mij op dat die persoon om de centimeter een kleine snee aan de achterkant maakte met een dremel. Dit zou volgens hem zorgen dat het licht "gebroken" wordt en daardoor zichtbaar is.
Mijn ringen hebben dit dus niet, dus zo doende loop ik nu met het idee rond van.. als ik er ook van die sneetjes in maak zijn ze dan wel zichtbaar of kan ik beter een los setje bestellen en die monteren in de units (als dit past uiteraard aangezien het aftermarket units zijn)?