Afscheid
-
jeffreymone
Afscheid
Hoi mensen, en vooral diegene die ik op de tuningdag persoonlijk heb ontmoet....
Ik ga afscheid nemen van dit Forum, mijn vrouw reed in een 320d automaat van 2002 waar ik voor op het forum zat maar omdat ik heb besloten om een X6 te gaan kopen wil ze graag mijn 545 van 2005 gaan rijden en hebben wij de 3 serie gisteren verkocht. wel bedankt voor alle tips en hulp en nog veel plezier op dit leuke forum.... groetjes
Ik ga afscheid nemen van dit Forum, mijn vrouw reed in een 320d automaat van 2002 waar ik voor op het forum zat maar omdat ik heb besloten om een X6 te gaan kopen wil ze graag mijn 545 van 2005 gaan rijden en hebben wij de 3 serie gisteren verkocht. wel bedankt voor alle tips en hulp en nog veel plezier op dit leuke forum.... groetjes
Re: Afscheid
Einde van de E46 3serie wil nog niet zeggen, einde Forum hè.
Ook zijn wij erg geïnteresseerd in BMW`s als de X6 en andere modellen. Het is tenslotte niet alleen een forum voor Eigenaren maar ook voor Liefhebbers!
Maar jammer, maar je krijgt er wel iets anders gaafs voor terug!
Ook zijn wij erg geïnteresseerd in BMW`s als de X6 en andere modellen. Het is tenslotte niet alleen een forum voor Eigenaren maar ook voor Liefhebbers!
+1Dnl schreef:Einde van de E46 3serie wil nog niet zeggen, einde Forum hè.
Jammer jeffrey. Misschien dat je gewoon af en toe komt buurten! 
ook namens mij: +1Dnl schreef:Einde van de E46 3serie wil nog niet zeggen, einde Forum hè.
Ik hoop dat je (je vrouw) wel plezier van het tunen hebt gehad....
Ennuh, een fotoshoot van die X6 zien we allemaal graag!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- Silver Shadow
Ik zie ook graag de foto's van de X6 verschijnen op dit forum. Blijft BMW he
In iedergeval veel succes
Jeroen
In iedergeval veel succes
Jeroen
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
-
omethome
+1Silver Shadow schreef:Ik zie ook graag de foto's van de X6 verschijnen op dit forum. Blijft BMW he