verlaging
verlaging
hallo
Ik wil mijn e46 verlagen geen schroefset ofzo gewoon 4 nieuwe veren derop maar nu is mijn vraag hoe kan ik zien wat voor veren ik moet aanschaffen. mijn bmw heeft een sportonderstel origineel bmw ik wil dat de wielkasten op de banden komen te liggen vooral voor. wat is het beste om aan te schaffen ??
Mvg.Kenny
Ik wil mijn e46 verlagen geen schroefset ofzo gewoon 4 nieuwe veren derop maar nu is mijn vraag hoe kan ik zien wat voor veren ik moet aanschaffen. mijn bmw heeft een sportonderstel origineel bmw ik wil dat de wielkasten op de banden komen te liggen vooral voor. wat is het beste om aan te schaffen ??
Mvg.Kenny
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Re: verlaging
zat zelf aan deze te denken is het wat of zouw het te laag worden ?
http://www.extreme-carstyling.nl/produc ... tID=104678
Mvg.Kenny
http://www.extreme-carstyling.nl/produc ... tID=104678
Mvg.Kenny
humm krijg de link niet werkend
maar goed het zijn eibach sportline veren. voor 30-35mm achter 15mm

Das een goeie keuze, alleen moet je er wel bewust van zijn dat de auto daarmee erg stug wordt.
Qua kwaliteit is eibach altijd goed
Qua kwaliteit is eibach altijd goed
ok ja daar moet ik wel rekening mee houden want ik rijd ook met 20 inch. kan ook kiezen voor de eibach pro kit dan zakt hij voor 25mm achter 10mm
De sportline op originele dempers (ook al heb je sportonderstel) is naar mijn mening juist niet echt een succes omdat je dempers niet stug genoeg zijn voor zo'n verlaging. Je gaat daar continue de grond mee raken.
thanks grif dat is nuttige info ! en wat zeg je van de pro kit ?
Goede keus, velen zijn je al voorgegaan
Gaan ook veel beter icm je sportonderstel en dempers.

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Lijkt mij een betere optie. De Sportline zou ik alleen overwege icm stuggere dempers.Kenny schreef:thanks grif dat is nuttige info ! en wat zeg je van de pro kit ?
Met het m-tech sportonderstel en mijn nieuwe VMR wielen heb ik achterop hooguit 20 mm ruimte tussen de banden en de wielkast. Met de pro-line van Eibach zou daar dan nog 5 mm af gaan. Zijn die Eibach veren dan zo stug dat dat dan kan zonder constant de wielkast te raken of zeg je dan 'laat die achterveren maar zitten'?
Eibach kan je gewoon monteren, dan heb je een op elkaar afgestemde set. Op een coupe zouden VMR wielen met ET45 en een 255 of 265 band gewoon moeten passen met Eibach. Overigens zijn de achterveren zo verschrikkelijk simpel te vervangen dat als je toch problemen krijgt dat je ze dan in een kwartiertje aan beide kanten terug kan steken naar origineel.
dat heb ik dus ook , maar volgens mij is dat niet zoals het hoort hahaijsco schreef:Met het m-tech sportonderstel en mijn nieuwe VMR wielen heb ik achterop hooguit 20 mm ruimte tussen de banden en de wielkast. Met de pro-line van Eibach zou daar dan nog 5 mm af gaan. Zijn die Eibach veren dan zo stug dat dat dan kan zonder constant de wielkast te raken of zeg je dan 'laat die achterveren maar zitten'?
- smokey_fluppe
Hallo Kenny,
Ik rij ook met een coupe met gewoon sportonderstel en heb ook lang met dezelfde vraag gelopen,
ik heb ondertussen beslist om de eibach Pro kit te steken, en volgende weekmaandag gaat hij eronder.
Ik zal jou dan mijn mening kunnen zeggen
Ik rij ook met een coupe met gewoon sportonderstel en heb ook lang met dezelfde vraag gelopen,
ik heb ondertussen beslist om de eibach Pro kit te steken, en volgende weekmaandag gaat hij eronder.
Ik zal jou dan mijn mening kunnen zeggen

Hi Kenny,
Ik kan ook Custom Veren voor je laten maken, kwaliteit H&R/Eibach, afmeting kan je zelf bepalen tot 50mm voor en achter !
Ik kan ook Custom Veren voor je laten maken, kwaliteit H&R/Eibach, afmeting kan je zelf bepalen tot 50mm voor en achter !
Hmm vreemd, mijn garage geeft me net door dat de Eibach veren achter hoger staan dan de mtech veren die er onder zaten??
Heeft dat soms wat tijd nodig om in te veren?
edit: dat inveren gebeurt gelukkig vrij snel, heb de auto net opgehaald en deze was al iets ingeveerd.
Maar man wat een verschil met de wegligging zeg! Echt top, hoe de auto zich nu gedraagt
Heeft dat soms wat tijd nodig om in te veren?
edit: dat inveren gebeurt gelukkig vrij snel, heb de auto net opgehaald en deze was al iets ingeveerd.
Maar man wat een verschil met de wegligging zeg! Echt top, hoe de auto zich nu gedraagt