bekleding standaard stoelen 316 sedan

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
custom

bekleding standaard stoelen 316 sedan

Bericht door custom » 25 jun 2011, 21:41

Hallo allen,

Ik heb me een tijd geleden voorgesteld als zoekend naar een leuke 316 op LPG G3.. die heb ik inmiddels gevonden, alles is in orde en aanwezig, dealer onderhouden, geen vreemde dingen enkel de bekleding van de voorstoelen en achterbank. er zitten redelijk wat vlekken op.. en dat is het enigste punt waar ik nu tegenaan loop... Ik zit namelijk niet te wachten op een nieuw interieur net na de aankoop voor een voor mij toch redelijk prijzige auto.

Is er goede manier om die vlekken eruit te krijgen, ik heb het idee dat het voornamelijk watervlekken/kringen zijn.

En anders, is er zoiets als stoelhoezen die echt goed passen.. dan kan ik wat sparen voor gelijk leer :)
BMW E87 116i Havana
Renault Megane 1.2 TCE
Super 7 Kitcar.. the project

Looking for a F31

doubjj20

Re: bekleding standaard stoelen 316 sedan

Bericht door doubjj20 » 26 jun 2011, 09:11

Ik heb ooit stoelen van een 306 gewoon met de hoge drukspuit schoon gespoten in de wasstraat. (wel effe uit de auto halen natuurlijk).

Daarna 2 dagen in de zon laten drogen (ma en di wordt het BELACHELIJK warm) en ze zagen eruit als nieuw.
In die stoelen zat verder helemaal geen electronica of airbags. Weet niet of dat wel in jouw stoelen zit, anders kan je ze met een stoomreiniger schoonmaken.

Tiske

Bericht door Tiske » 26 jun 2011, 09:41

laat je auto profesioneel wassen. Ben je net 100 - 120 euro kwijt. Is je auto goed gewassen, staat ie netjes in de was. En je bekleding wordt helemaal gestoomreinigd. Bij mij werkte het perfect. Stoelen waren als nieuw...

looneytune

Bericht door looneytune » 26 jun 2011, 17:24

Inderdaad een poetsbedrijf zoeken, die maken je interieur vaak weer als nieuw ( als het mogelijk is natuurlijk ) kost volgens mij niet heel erg veel.

custom

Bericht door custom » 27 jun 2011, 08:23

OKe, dus er zijn wel mogelijkheden. :)

ik heb de auto nog niet gekocht, de auto is in super staat maar de stoelen zijn bevlekt. Ik ahd al gekeken naar leer of sportstoelen, maar die zijn erg duur.
BMW E87 116i Havana
Renault Megane 1.2 TCE
Super 7 Kitcar.. the project

Looking for a F31

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”