Nieuw 318D bimmer rijder

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Dictato

Nieuw 318D bimmer rijder

Bericht door Dictato » 22 mei 2011, 11:07

Dag allen!

Ik ben Arian en 25 jaar. Sinds half maart heb ik een e46 318d /sedan/ sept 2004 :driving: . Loop al een tijdje te neuzen op het forum, maar nog niet echt aan gedacht om iets te typen. Werk inmiddels bijna een jaar na mijn afstuderen. Mijn ouwe corsa van 20 jaar oud kwam niet door de APK heen, dus een mooi gelegenheid om een bimmer te nemen!

Op het moment bezig om een en andere aan te doen.

done:

- Umnitza Predetor Orion V2
- Grom Audio voor Ipod
- Lak met klei schoongemaakt

bezig:

- Mistlichten voor (klaar, maar werkt niet 100% goed)
- Dynavin Android versie (onderweg), De Grom gaat waarschijnlijk weer uit.

To-do:

- speakers upgraden + eventueel sub
- kleine lakschade herstellen
- polijsten met polijstmachine (spullen zijn al klaar)

Kijk al uit naar de dingen die ik wil doen. Wil ook niet al te veel geld aan uit gegeven, auto is inmiddel bijna 7 jaar oud en al 16300 op teller.

Op en aanmerkingen hoor ik graag!

Beens1

Re: Nieuw 318D bimmer rijder

Bericht door Beens1 » 22 mei 2011, 12:28

Welkom hier!
De wagen is al bijna 7 jaar en ál 163000 op de teller, man dat is net ingereden! Als ik het zo bekijk is het een diesel, dus dan is hij nog niet eens ingereden! :+
Veel plezier ermee en succes met je mods. :duim:

Krijgen we ook nog fototjes te zien? ;)

Dictato

Re: Nieuw 318D bimmer rijder

Bericht door Dictato » 22 mei 2011, 12:50

Ja ik zal als ik de kleine lakschades heb hersteld wat foto's maken en plaatsen.

Ik heb trouwens twee dagen terug ook de motorolie ververst. Had al geprobeerd om via het instrumentepaneel de service te resetten, maar hij doet het niet bij mij. Denk dat ik binnenkort ook een OBD tool koop.

Verder gaat mijn Airbagsensor af en toe aan (zag al een groot topic hier). Beetje met de passegiersstoel gespeeld, ligt aan de mat volgens mij. Wil geen override tool plaatsen (stickje onder de stoel). To be fixed binnenkort.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”