Een bekeerd iemand
-
bozzie
Een bekeerd iemand
Hallo Allemaal,
Hier een bekeerd iemand. Altijd Alfa's gereden, (wat goed beviel), maar nu we gezinsuitbreiding krijgen toch een Stationwagen (bij bmw een scheldwoord) . Het is een 2000 Bmw 330d Touring Executive. Met bijna alles erop en er aan.
Voor het eerst een Duitse auto, voor het eerst een Diesel, voor het eerst een Touring. Wat een bak van een auto........
Foto's volgen. Eerst eens rijden.
Groeten,
Gerard
Hier een bekeerd iemand. Altijd Alfa's gereden, (wat goed beviel), maar nu we gezinsuitbreiding krijgen toch een Stationwagen (bij bmw een scheldwoord) . Het is een 2000 Bmw 330d Touring Executive. Met bijna alles erop en er aan.
Voor het eerst een Duitse auto, voor het eerst een Diesel, voor het eerst een Touring. Wat een bak van een auto........
Foto's volgen. Eerst eens rijden.
Groeten,
Gerard
Re: Een bekeerd iemand
Welkom bij de BMW familie! Ik hoop dat je je hier thuis zal voelen! 
Welkom bij de Touringclub Gerard,
de ruimte in een Touring valt overigens tegen hoor, of is het dat je met kinderen zoveel tr$%p moet meezuilen?
(ik spreek uit ervaring)
Breng aub ook even je stem in de poll die in mijn onderschrift staat en help me het aandeel Tourings hier het grootste te houden
de ruimte in een Touring valt overigens tegen hoor, of is het dat je met kinderen zoveel tr$%p moet meezuilen?
(ik spreek uit ervaring)
Breng aub ook even je stem in de poll die in mijn onderschrift staat en help me het aandeel Tourings hier het grootste te houden
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- blue-beemer
lekkerste motor en koets is toch wel een m3 csl330dM schreef:Kijk de lekkerste motor in de mooiste koets, daar hebben we er weer 1!
Ben heel benieuwd naar je ervaringen en de foto's. Welkom en veel plezier op het forum.
-
Griffendahl
Ah joh, hij weet niet beter 
@ts: Goede smaak
Ik vind zowel Alfa's als BMW's heerlijk mooie auto's
Hoop dat je je hier vermaakt 
@ts: Goede smaak
Gerard, welkom op het E46 Forum!
Verstandige keuze een E46!
Verstandige keuze een E46!