Ik maak maar weer een topic,
Van de week me auto aangezet en deed me radio raar (zie foto's) en daarna deden me stoelen het niet meer. Want met een cabrio heb je die grotere zwarte knoppen bovenin je stoel zitten om je stoel naar voren te doen voor het instappen van achter. Ook deed de bestuurders raam raar, die gaat niet meer naar beneden als ik de deur open doe, en dus ook niet goed meer sluit. De bijrijderskant die zakt wel en blijft zitten......
Maar me stoelen doen het wel met de bediening beneden, en de ramen ook gewoon via het middenconsol. Heb alle zekeringen nagekeken en alles is helemaal perfect, daarna nogmaals alles nagekeken en niets mis mee.
Dus naar BMW garage gegaan, even uitlezen. Dakmodule geeft error......Maar dak alles werkt gewoon.....Alles even gereset en accu even afgekoppeld, daarna weer checken en nog steeds error. Alles weer getest dak open en dak dicht.....Geen probleem....
Maar als me radio normaal doet dan heeft de auto nergens last van, maar dit is maar 1 x voorgevallen deze week...
Wat kan ik hier verder nog aan doen? Is dit echt een klus voor de garage? Is het misschien een idee om de radio even af te koppelen en te kijken wat er dan gebeurd?
Wie o wie kent het probleem.......En kan me helpen.....