Achter 9.5x20 et van 48
De wagen is standaard voorzien van een M ophanging.
Graag had ik geweten of ik dit eronder ga krijgen zonder iets aan de kast te moeten doen.

bm-appie schreef:ik zou maar eens heel goed uit gaan rekenen wat je met de ET-waarde wilt gaan doen want ik had 9.5J achter met ET +/- 20 en band 255-30-19 maar dit paste echt noooooooooooit onder mijn coupe. Natuurlijk wel geprobeerd maar dat sloeg gewoon nergens op zover dat dit buiten de wielkasten kwam!! 8P
8.5J met 235-35-19 met ET +/- 30 past preciesmaar als ik 2 mensen achterin heb en ik ga echt HARD over een drempel(wat vrijwel nooit voorkomt....zonde van de auto) dan raakt de band de wielkast achter.
Dit is dus nog maar met 19inch dus ga zelf maar na wat er met 20inch zal gebeuren!
Dus doe er je voordeel mee en bereken eerst voordat er aan geslepen/gesleuteld wordt!
Heel mooie keuze,ben benieuwd naar het resultaat.robolop schreef:
Na een e-mail gedaan te hebben met de invoerder van deze velgen weet ik alles wat ik moet weten.
Een 9.5 achteraan gaat alleen als ik de kasten laat rollen.Dit wil ik niet.
Dus ga ik voor 4 x 8.5 met een ET van 41.Dit gaat eronder zonder iets aan de wagen of ophanging te moeten doen.
De wagen is voorzien van een M ophanging en is du 2 cm velaagd.Als de velgen erop liggen zal ik zien hoe alles is , en desnoods kan ik nog een cm of 2 lager gaan .We zien wel.