Ik zal me eerst even voorstellen want ben nieuw hier.
Ik ben dus Pim, 20jaartjes en woon in Renswoude, dat is omgeving Ede/Veenendaal.
Na altijd bezig te zijn met auto's voelde ik op mijn 17e kriebels dat ik toch wel een BMW wilde kopen.
Me pa vond dat natuurlijk niet zo'n goed idee om op die leeftijd te gaan rijden. Na weken zeuren mocht ik een auto kopen, alleen werd het helaas geen bmw, maar een Opel Astra GSI '95

Ik heb daar zo'n jaar mee rond gereden en toen heb ik die in kunnen ruilen voor een Opel Calibra 2.5 V6, dat was één grote drama dus die was er binnen een jaar weer uit. Toen kon ik van een bekende een auto kopen, en je raad het al, dat werd weer een Opel haha

Maar ik bleef maar op internet kijken naar het type E36 en op youtube filmpjes kijken en dan hoorde ik dat schitterende geluid van die 6-cilinder. Dus ik moest en zou een BMW hebben.
Toen heb ik deze BMW 328i Coupé Edition Sport (zoals op het kenteken vermeld staat) uit 1998 gevonden.
Ik was meteen verliefd, en nog veel beter; Alle boekjes en papieren zaten erbij. van een echte liefhebber geweest dus. Misschien is deze auto een bekende van jullie?
Nu genoeg gelult, zal kijken of ik er een paar foto's op kan krijgen.
Hij is voor zover ik weet met originele m3 bumpers aangekleed, en de ACschnitzer spiegels vielen mij ook op. En 18" hamann velgen. staat wel netjes toch?:)
En er zit een Bilstein schroefset onder, ligt heerlijk op de weg!
Foto's:

Ben er zeer tevreden over, vind de 18" Hamann wielen ook wel mooi staan!
Plannen, niet zoveel.
Alleen wil ik nog dat spoiler-lipje op mn achterklep en een xenon setje.
En misschien een leder interieur? of een M-interieur?
Laat me weten wat jullie ervan vinden!:)