Xenon vraag!!
Xenon vraag!!
ik heb op mp e60 xenon koplampen incl. starters gevonden.. 1 montage plek is afgebroken..
en hij vraagt tussen de 250 - 300 euro.. Is dit een goeie deal? Kan ik die montage plek vervangen? En wat heb ik nog meer nodig om die xenon te laten werken? modules?bekabeling?
en hij vraagt tussen de 250 - 300 euro.. Is dit een goeie deal? Kan ik die montage plek vervangen? En wat heb ik nog meer nodig om die xenon te laten werken? modules?bekabeling?
E60 530D
Re: Xenon vraag!!
Als dat een kunststof bevestiging is en je hebt het afgebroken stuk erbij kan het wel. Er is hele goeie lijm/kit te verkrijgen waar je dit mee kunt plakken.
Ze zijn wel erg goedkoop denk ik...
Ze zijn wel erg goedkoop denk ik...
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
-
Alibali
Aangezien ik van alles al een keer gehad kwa Xenon kan ik je wel helpen
Ik heb zelf ook 3 montage punten vast gezet maar dat komt omdat ik die bumper nog weg moest halen de vraag is echter is het een montage punt boven of onder, onder geen probleem boven word een iets grotere probleem als het montage punt is bij de knipperlicht..
De volgende vraag is welk bouw jaar komt je auto ?
Kwa kabels heb je niks nodig de kabel die nu ook loopt kan je erop zetten let er wel op dat je nu waarschijnlijk een 7 polige stekker heb je met het 8ste gaatje dan gebruiken voor een MIN kabel deze kan je splitsen met de dikke bruine kabel die loopt al naar je stekker om deze dus te gebruiken voor in je stekker !
Is je auto uit 2003 of begin 2004 dan is niet altijd een software update nodig na de 3e maand van 2004 moet je een update doen je lampen gaan wel aan maar na het starten gaan ze flikkeren..
Verder heb je natuurlijk onder op de koplampen 2 modules zitten 1 starter en 1 module zelf dus je kan vragen of ze verder kompleet zijn dus dat deze 2 modules erop moeten zitten zo ja dat is het zeker een goede deal als ze ook niet lek zijn !
Ik heb zelf ook 3 montage punten vast gezet maar dat komt omdat ik die bumper nog weg moest halen de vraag is echter is het een montage punt boven of onder, onder geen probleem boven word een iets grotere probleem als het montage punt is bij de knipperlicht..
De volgende vraag is welk bouw jaar komt je auto ?
Kwa kabels heb je niks nodig de kabel die nu ook loopt kan je erop zetten let er wel op dat je nu waarschijnlijk een 7 polige stekker heb je met het 8ste gaatje dan gebruiken voor een MIN kabel deze kan je splitsen met de dikke bruine kabel die loopt al naar je stekker om deze dus te gebruiken voor in je stekker !
Is je auto uit 2003 of begin 2004 dan is niet altijd een software update nodig na de 3e maand van 2004 moet je een update doen je lampen gaan wel aan maar na het starten gaan ze flikkeren..
Verder heb je natuurlijk onder op de koplampen 2 modules zitten 1 starter en 1 module zelf dus je kan vragen of ze verder kompleet zijn dus dat deze 2 modules erop moeten zitten zo ja dat is het zeker een goede deal als ze ook niet lek zijn !
-
Alibali
Nou geen probleem dat stukje wat afgebroken is kan je van je originale over zetten dat is een soort klik systeem dus dat is geen probleem ! Verder moet je dus wel de lichtmodule om laten zetten van halogeen naar Xenon dit kan je bij de dealer doen of bij een garage figuur die kwa software weet wat hij doet...
Maar als ze goed zijn en werken dan is het een koopje heb de mijne voor 550 gekocht !
Er zit helaas geen foto van de onderkant daar zitten namelijk de module en de starter
Maar als ze goed zijn en werken dan is het een koopje heb de mijne voor 550 gekocht !
Er zit helaas geen foto van de onderkant daar zitten namelijk de module en de starter
-
Alibali
Wat zegt hij zelf dan dat ze kompleet en goed zijn en nog werkten toen ze eruit werden gehaald.. ?
Starters kosten via MP tussen de 80 en 120 euro lampjes D2S koop voor 20 a 50 euro perstuk
Starters kosten via MP tussen de 80 en 120 euro lampjes D2S koop voor 20 a 50 euro perstuk
Hij zegt dat die geen verstand heeft over de modules enzo.. en zegt dat ze voor de rest goed zijn.
Hoeveel kost een module ongeveer?
Hoeveel kost een module ongeveer?
E60 530D
-
Alibali
Het ziet er wel kompleet uit dus ja voor het geld kan het geen kwaad in ergste geval nieuwe lampjes denk ik..
Onthou wel je kan ze er in zette geen probleem je moet je kabel wel aanpassen en het belangrijkste is je software als je ze er zo kaal in zet doen ze het niet en geeft je computer een foutmelding over de lichten na het kabeltje krijg je geen melding meer maar gaan je lampen wel aan voor dat je start maar gaan na het starten knipperen !
Onthou wel je kan ze er in zette geen probleem je moet je kabel wel aanpassen en het belangrijkste is je software als je ze er zo kaal in zet doen ze het niet en geeft je computer een foutmelding over de lichten na het kabeltje krijg je geen melding meer maar gaan je lampen wel aan voor dat je start maar gaan na het starten knipperen !
Ik heb afgesproken voor 300 euro.. Hoeveel kost die kabel ongeveer?
p.s. alibali check je mail ff
p.s. alibali check je mail ff
E60 530D
-
Alibali
De kabel heb je al
je moet alleen van de stekker die er dus al in je koplamp gaat de bruine dikke draadje op sporen die split je in 2 en maak je 8ste pol van en heb je dus je MIN kabel verdeelt 
Hi hier een nieuwe member en gelukkig bezitter van een e60. Nou was hij bijna full opties op de xenon na en tja de hemel had ook wel zwart gemogen hèhè.
Nu lees ik de vraag van bkw38 en denk ik tja laat ik hem nou afmaken mijn auto. Ik heb twee h7 units die prima werken, een klant van me heeft twee xenon units waarvan de stelmotoren stuk zijn. Nu wil ik van 2 xenon en twee H7 units, twee goede xenonunits gaan maken. Wat dus inhoudt dat ik de units moet gaan splitsen om de inwendige stelmotoren over te zetten.
Iemand enige ervaring??
Gr. Bas
Nu lees ik de vraag van bkw38 en denk ik tja laat ik hem nou afmaken mijn auto. Ik heb twee h7 units die prima werken, een klant van me heeft twee xenon units waarvan de stelmotoren stuk zijn. Nu wil ik van 2 xenon en twee H7 units, twee goede xenonunits gaan maken. Wat dus inhoudt dat ik de units moet gaan splitsen om de inwendige stelmotoren over te zetten.
Iemand enige ervaring??
Gr. Bas
-
Alibali
De motortjes zullen wel passen ik heb gekeken wat er in mijn halogeen koplampen zit maar zo te zien zijn de motortjes het zelfde als de xenon die ik er nu in heb zitten..
Is het alleen de stelmotertjes die stuk zijn of het railsje zelf ?
Is het alleen de stelmotertjes die stuk zijn of het railsje zelf ?