Allereerst wil ik even mededelen dat ik nieuw ben, sinds kort ben ik eigenaar van een BMW 316TI uit 2003.
In December zag ik een mooie 316ti staan met 120.000km, eerste eigenaar dus het was de moeite om even te kijken.
Verschillende auto's heb ik al eerder bekeken, maar deze beviel tijdens de testrit goed, en is dus aangekocht als mijn eerste auto.
Ondertussen zijn er al aardig wat Kilometertjes mee gemaakt, bevalt nog steeds zeer goed.
Echter is aan de binnenkant van de auto wel wat gebruikers schade, bijvoorbeeld het console rond de versnellingspook/handrem is wat bekrast, ook de plastic lijsten van de deur zijn wat bekrast.
Graag zou ik daar nieuwe onderdelen opzetten.
Op realoem heb ik wat nummers gevonden, maar de vraag is waar kan ik deze het best bestellen? is er een shop die goed is bevallen bij een van jullie?
Verder is er nog een puntje wat ik wel meer op forums tegenkom over de 316ti e46; het radio ontvangst is gewoon slecht.
Gelezen heb ik dat de antenne in de achterruit zit, en de enige oplossing is de achterruit vervangen (~250 euro).
Er zit een normale radio in met casette.
Zou het een oplossing kunnen zijn op er een antenne versterker tussen te zetten, of hebben jullie andere tips voor een beter signaal?
Gelijk best een verhaal, ik hoop dat iemand dit kan beantwoorden